חדשות היום

מנטיס ויז’ן חוברת לענקית הסינית צ’יינה מובייל לקידום אינטרנט 5G

חברת מנטיס ויז’ן (Mantis Vision) הישראלית, המפתחת טכנולוגיות מתקדמות לצילום וחישה בתלת-ממד (3D), מודיעה היום (ג’) על חבירתה לענקית הסיניתChina Mobile  לקידום אינטרנט במהירות 5G. בנוסף, מנכ”ל מנטיס ויז’ן, גור אריה ביתן, הדגים את טכנולוגיית תלת המימד של החברה במכשירים ניידים, AR ו- VR במהלך וועידת IoT Developer של חברת צ’יינה מובייל, שהתקייימה בסין ב- 16 בספטמבר 2018.

חברת צ’יינה מובייל (China Mobile) היא חברת התקשורת הסלולארית הגדולה בסין, והמפעילה הגדולה בעולם, עם למעלה מ 902 מיליון מנויים.

מנטיס ויז’ן השתתפה גם בפגישה מרכזית עם בכירים מחברות מובילות בסין וביניהן אינטל, קוואלקום, וואווי, נוקיה, אריקסון ועוד. מנכ”ל ומייסד מנטיס ויז’ן, גור אריה ביתן, הציג את טכנולוגית תלת המימד הרב-תכליתית של החברה בזמן אמת, המאפשרת שיתוף של מציאות מדומה בשידור חי, באמצעות מכשירים ניידים. כל אלה יפיקו תועלת רבה מיכולות רוחב פס 5G.

מנטיס ויז’ן, מתמחה בפיתוח וייצור טכנולוגיות מתקדמות לצילום וחישה בתלת-ממד (3D) למגוון שימושים. החל ממצלמות לסמארטפונים ואולפני תלת-ממד מקצועיים, ועד לסורקי תלת-ממד ליישומים תעשייתיים. המוטיבציה של מנטיס ויז’ן ברכישת Alces טמונה בטכנולוגיה שפיתחה בתחום הצילום והחישה בתלת-ממד בטכנולוגיית “אור מובנה”. רק לפני מספר חודשים הודיעה החברה על שת”פ עם חברת שיאומי (Xiaomi) הסינית והטמעת מצלמת תלת-המימד שפיתחה בסמארטפון הדגל, ה- Mi8, מכשיר האנדרואיד הראשון עם טכנולוגיית התלת מימד.

לטכנולוגיית האור המובנה של מנטיס ויז’ן, המוגנת בפטנט, יתרונות משמעותיים ברזולוציה ובדיוק,  המאפשרים את הביצועים הטובים ביותר בשׁוּק.

לדברי מנכ”ל ומייסד מנטיס ויז’ן, גור אריה ביתן: “אנו נרגשים להצטרף לברית העיסקית בנושא 5G של חברת China Mobile  ולראות את הטכנולוגיה שפיתחנו חודרת לשוק הסיני. רוחב פס של 5G בהחלט יאיץ את הביקוש בשוק עבור תוכן תלת מימדי ויאפשר לצרכנים חוויות מדהימות במציאות מדומה. בקרוב אנו מתכוונים להרחיב את שיתופי הפעולה שלנו עם חברות תקשורת מרכזיות נוספות בארה”ב ובאירופה”.

דירקטור התקשורת של מנטיס ויז’ן בסין, בנסון האו, הוסיף ואמר: “מנטיס ויז’ן סין הדגימה הצלחה בדוכן של צ’יינה מובייל ב-IoT EXPO בסין. המבקרים בתערוכה הופתעו מהטכנולוגיה המובילה של מנטיס ויז’ן, והראו עניין וסקרנות רבה”.

בתמונה מעלה: מנכ”ל ומייסד מנטיס ויז’ן, גור אריה ביתן

 

תגובות סגורות