חדשות היום

לנווט ולהאזין למוזיקה במקביל וללא הפרעה

כולנו מכירים את הרגע הזה בו אנחנו זוחלים בפקק ולפתע מתנגן לו השיר האהוב עלינו ומשנה לגמרי את חוויית הנסיעה. מהרגע הזה כבר איננו תקועים בפקק – אנחנו נהנים לקולות המופע הפרטי שלנו. החל מהיום, 29 באוקטובר, תוכלו ליהנות מרגעים כאלה בקלות ובטיחות רבה יותר עם ההשקה הרשמית של Waze Audio Player: נגן אודיו מובנה המאפשר לנהגים להקשיב למוסיקה, פודקסטים, ספרים מוקלטים, חדשות ועוד – בקלות ותוך כדי ניווט בטוח.

ההחלטה לפתח נגן אודיו מובנה באפליקציה ולחבור לאפליקציות שמע מובילות נוספות התקבלה הודות לפידבק החיובי של משתמשי Waze ביחס לשיתוף הפעולה האחרון של החברה עם Spotify, שהושק במרץ 2017. הנגן החדש יאפשר שמיעת תכנים של 7 שותפי אודיו חדשים: Pandora, Deezer, iHeartRadio, NPR One, Scribd, Stitcher ו-TuneIn. נגן האודיו מוצע כעת לקהילת הבטא העולמית של Waze ויוצע לכלל קהילת המשתמשים בשבועות הקרובים.

“אנו נרגשים להציג את נגן האודיו של ווייז ולהכריז על השותפויות שלו עם פלטפורמות האודיו המובילות בתעשיית המובייל,” אמר אדם פריד, מנהל שותפויות גלובאליות ב-Waze.  “אנו נחושים לספק למשתמשים שלנו את החוויה המיטבית ברכב, וכעת אנו יכולים להפוך את הנסיעות למהנות יותר עבור המנווטים באפליקציה בהגשת תוכן האודיו האהוב עליהם באופן חלק ובטוח בזמן הנסיעה.  מעבר לכך, השותפים שלנו יוכלו ליצור חווית שמע מותאמת אישית לכל משתמש בשילוב ה-Waze Audio Kit שלנו.”

“המוסיקה תמיד הייתה חלק משמעותי בנסיעה.  ההנאה מפסקול אישי ברכב הופכת כל נסיעה לטובה יותר והאינטגרציה עם Waze חוסכת למשתמשים זמן ומאמץ בבחירת מוסיקה תוך כדי תנועה.  אנו שמחים להנגיש לקהילת המשתמשים של Waze את העוצמה של פלטפורמת Deezer.  המשתמשים יכולים לבחור מתוך התכנים המועדפים עליהם, מתוך הפלייליסטים המוקפדים של Deezer או ליהנות מהפיצ’ר הייחודי הנקרא Flow , המספק זרימה אינסופית של מוסיקה בהתאמה אישית”, אמר אלכסנדר הולנד, מנהל תוכן ומוצר ראשי ב-Deezer.

ה-Waze Audio Player מתוכנן כדי להבטיח שכל משתמש יפיק את מירב ההנאה בכביש, ולפיכך הוא מאפשר שילוב של האזנה לתכני שמע מגוונים מאפליקציות שונות יחד עם הוראות והתראות הניווט של Waze. כך תוכלו ללכת לאיבוד במוסיקה, בפודקסטים, בספרים המוקלטים, ברדיו או בחדשות – אבל לא בדרך.  אז איך מתחילים?

  1. וודאו שמותקנת אצלכם הגרסה האחרונה של אפליקציית האודיו האהובה שלכם [Pandora, Deezer, iHeartRadio, NPR One, Scribd, Stitcher ו-TuneIn].
  2. סנכרנו את Waze עם האפליקציה שנבחרה (פעם אחת בלבד). לחצו על האייקון של אפליקציית האודיו שלכם ב-Waze Audio Player ובחרו

קהילת בטא: תוך שאנו עמלים למקסום החוויה, אפליקציות השמע השותפות שלנו תוצענה בכל מערכות ההפעלה, הכול בזמן להשקה העולמית בעוד מספר שבועות.  אם אתם מתקשים באיתור אפליקציית האודיו בה בחרתם, וודאו שהיא כבר הושקה בפלטפורמת הבטא שלכם.

תגובות סגורות