חדשות היום

סגן נשיא סין, וואן צ’ישאן, ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו, מייסד ענקית האינטרנט הסינית עליבאבא, ג’ק מא, השיקו הבוקר את מרכז החדשנות של ישראל במרכז פרס לשלום ולחדשנות במסגרת ועידת ראש הממשלה לחדשנות

ראש הממשלה ביבי נתניהו  התייחס להולגרמה ואמר בהתרגשות :” זה היה פנטסטי, כשהוא דיבר על חדשנות ושלום , העיניים שלו נצצו, היה לו בטחון אדיר. הרעיון ששלום וחדשנות הולכים ביחד, חדשנות היא מנוע לשלום . כשהיו לי שיחות עם שמעון פרס  הוא תמיד חתר לרעיונות חדשים והרעיון שהיה שאם נביא אנשים מהמזרח התיכון ,

שילוב של חדשנות ושלום זה יד ביד , לשמעון היה חזון גדול למדינת ישראל ואמר לא פעם שאם אין לך פנטזיות אתה לא עושה דברים פנטסיטים וישראל היא אחת המדינות שמובילות בחדשנות . פרס האמין כי החדשנות תשנה את החברה ותוביל לשלום , זה לא רק פנטנסטי אלא מציאות שיכולה לקרות.

הלוואי והייתי יכול לתקשר איתו , במובן מסויים  אני  מתקשר, ולהגיד לו שהחלום שלו מתקיים וזה שאנחנו פה היום אנו למעשה  אומרים לו שזה קורה ויותר עוד יקרה

חמי פרס, יו”ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות :” חבל שאבי לא פה איתנו היום , תודה לראש הממשלה על מילותיו החמות , לסגן נשיא סין, תודה לכל מי שהגיע מרחוק להשתתף ביום המיוחד הזה , אנחנו נרגשים לפתוח את מרכז פרס לשלום במרכז פרס לשלום ולחדשנות

החלום של אבי היה שהמרכז יההי חלום למחר, היום אנחנו רואים את חלומו הופך למציאות

העולם שייך למי שמעז לחלום ולהתקדם קדימה ולהוביל אותנו לעולם חדש , המרכז מספר את סיפורו של אבי , הפיכת עולם ישן לעולם חדש , ישראל נולדה כחלום , ישראל נבנתה על חדשנות החל מיומה הראשון , אבי היה גאה בישראל וידע שלישראל יש משאבים בצורת הון אנושי ,הוא אמר שחדשנות צריכה להיות בשימוש כדי ליצור עולם טוב יותר ולרדוף אחרי השלום ולחלוק עתיד טוב עם הסביבה.

המרכז מציג את השיגה הגדולים של ישראל והשפעות החיובית של ישראל בכל העולם .

כמו ישראל , סין גם עומדת בראש החדשנות והיחסים בינינו מתרחבים ואף יתחזקו בעתיד.

אל תפחדו לחלום לעולם”.

גק מא אמר”: פגשתי את שמעון פרס בדאבוס, הוא דיבר על אומץ, ואני חושב שהוא איתנו כל הזמן,מרכז החדשנות היא  מתנה ליומולדת 70 של מדינת ישראל , החדשנות של ישראל היא בכל מקום , צריך אומץ וחוצפה, אם יש לך שכל ולב אז הכל אפשרי”.

מרכז החדשנות של ישראל  הושק הבוקר בטקס חגיגי  במעמד ראש הממשלה, סגן נשיא סין  מנהיגים ומשלחות עסקים מכל העולם  .

הטקס הועבר עקב הסופה לגני התערוכה

באירוע נחשפו לראשונה חללים וקומות של מרכז פרס אשר יציגו את החדשנות הישראלית ואת תרומתה לעולם טוב יותר וזאת באמצעות מיצגים וירטואליים מתקדמים .

כמו כן נחשפו האורחים הבכירים שהגיעו מכל העולם אל הולוגרמה ייחודית  בדמותו של הנשיא פרס

עוד השתתפו בטקס מאות ראשי חברות בינלאומיות ביניהם : אריק שמידט לשעבר יו”ר ומנכ”ל  גוגל ,בכירי פייסבוק , EBAY ומשלחות ואנשי עסקים מהעולם :  אינדונזיה, סינגפור, הודו, אפריקה, ארה”ב ,איטליה, צרפת, אוסטרליה, בריטניה, קוריאה, מקסיקו ,שוויץ, רוסיה, גרמניה ומאות אנשי עסקים בכירים סיניים שיתלוו לסגן הנשיא.

כזכור , הקמת מרכז החדשנות של ישראל היה אחד מפרויקט הדגל של הנשיא לפני מותו, לפני כשנתיים הניח שמעון פרס ז”ל, ביחד עם הנשיא ריבלין וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו את אבן הפינה למרכז החדשנות של ישראל  שאותו אנו חונכים השבוע  ,בית לחדשנות הישראלית שיהווה את שער הכניסה לישראל .

אל מרכז החדשנות של ישראל חברו יחד ועזרו להגשמת החזון : תעשיה אווירית התאחדות התעשיינים ,אינטל ,צק פוינט ,אורבוטק , אדמה אשר יעבירו סדנאות וימי עיון במרכז לצד השקות ואירועים חשובים ופורצי דרך כל אחת בתחומן.

צלמת: אבישג שאר יישוב

תגובות סגורות