חדשות היום

ברק שטרוזברג מונה לסמנכ”ל משאבי אנוש של התעשייה האווירית

דירקטוריון התעשייה האווירית בראשות הראל לוקר, אישר ביום חמישי האחרון (1.11), את המלצתו של מנכ”ל החברה, נמרוד שפר, למנות לתפקיד סמנכ”ל משאבי אנוש את רו”ח ברק שטרוזברג.

שטרוזברג מגיע מרקע עשיר של ניהול משאבי אנוש ויחסי עבודה בסביבה ישראלית וגלובלית, ומכיר לעומק את הסביבה הרגולטורית והמשפטית בה פועלת התעשייה האווירית. הוא כיהן במשך 6 שנים כסגן בכיר לממונה על השכר במשרד האוצר, ובמסגרת תפקידו זה קבע מדיניות וניהל מו”מ בתחום יחסי העבודה בחברות ממשלתיות עם וועדי העובדים הגדולים במשק.  לאחר מכן כיהן שטרוזברג במשך 4 שנים כסמנכ”ל משאבי אנוש של קבוצת אסם-נסטלה, שם היה אחראי להתוויה, ניהול ופיתוח אסטרטגיית משאבי האנוש של הקבוצה בהתאם לאסטרטגיה העסקית שלה ולניהול מערך יחסי העבודה עם אנשי הוועדים המקומיים (24 במספר) וההסתדרות הכללית. מאז שנת 2017 קידם שטרוזברג כסמנכ”ל מצוינות עסקית ומערכות מידע באסם-נסטלה, תהליך טרנספורמציה המתמקד במצוינות עסקית, על-ידי שילוב היערכות טכנולוגית גלובאלית מתקדמת ופישוט תהליכי עבודה.

נמרוד שפר, מנכ”ל התעשייה האווירית: ” אני מברך על מינויו של ברק שטרוזברג לתפקיד סמנכ”ל משאבי האנוש של החברה, ומאחל לכולנו הצלחה רבה עם כניסתו לתפקיד. בימים אלה של שווקים חדשים ומהפכות טכנולוגיות, אנו נדרשים לתהליכי שינוי בחברה שמטרתם להבטיח את צמיחתה ורווחיותה של החברה לשנים הבאות. בכל הנושאים שעל הפרק, ההון האנושי נמצא בליבת הדברים. הכוח האנושי המצוין בחברה הוא המשאב היקר ביותר שלנו, ועלינו לוודא כי כך ימשיך להיות. כמו בכל תהליך של שינוי, ישנם אתגרים רבים בדרך. אני מאמין כי ברק מביא עמו את היכולות, הרקע והידע הנדרשים על מנת שנעמוד בהם בהצלחה.”

בתמונה מעלה: ברק שטרוזברג

תגובות סגורות