נבחרת Playtika ישראל בגיימינג תחרותי טסה לאליפות העולם בספורט אלקטרוני

 נבחרת Playtika ישראל בגיימינג תחרותי, בחסות חברת Playtika הישראלית, מובילה בינלאומית בתחום המשחקים, וענקית המחשבים ASUS ROG, ובניהול העמותה לגיימינג תחרותי בישראל, טסה היום (ב’) לעיר גאושיונג שבטאיוואן על מנת להערך לשלב הראשון של אליפות העולם, שלב הבתים, שיתקיים ב-9 בנובמבר 2018.

אחרי שקטפה שתי מדליות זהב בענף הג’ודו בתחרות הגראנד סלאם באבו דאבי, ישראל לא עוצרת ומסמנת את היעד הבא – זכייה ב”אולימפיאדה של הגיימינג” – אליפות העולם בספורט אלקטרוני העשירית במספר. האירוע יתקיים בין התאריכים 9-11 בנובמבר בעיר גאושיונג (Kaohsiung) שבטאיוואן.

בעוד כארבעה ימים תצא לדרך אליפות העולם בספורט אלקטרוני לשנת 2018, בה יתחרו 42 מדינות בכותרי הגיימינג התחרותי הפופולאריים ביותר בעולם, וגם השנה תשתתף הנבחרת הישראלית בתחרות הבינלאומית שתתקיים בטאיוואן. אליפות זו הינה הגדולה ביותר בעשר שנות קיום התחרות, ותתקיים אל מול 15,000 צופים שיבואו לראות את המשחקים, ועוד מאות אלפי צופים שיצפו בשידורים החיים דרך ערוצי הסטרימינג השונים.

נבחרת Playtika ישראל, המורכבת מ-11 אלופי ישראל המשתתפים בשלושה כותרים שונים תייצג את ישראל בטאיוואן, והציפיות השנה גבוהות במיוחד: בשנה שעברה הגיעה נבחרת ישראל למקום הרביעי והמכובד באליפות ה- League of Legends, ולמקום החמישי ביתר המקצים. לצורך יצירת התנאים למימוש השאיפות הישראליות באליפות העולם הקרובה, התגייסו החברות  Playtika ו- ASUS ישראל, עם מותג הגיימרים Republic of Gamers (ROG).

במשחק האימון האחרון שהתקיים אתמול במשרדי Playtika בהרצליה, שיחק שחקן ה- Tekken וקפטן הנבחרת, מיכאל קרקז אל מול מקבילו מנבחרת שוודיה, במשחק ידידות אחרון בהחלט לפני פגישתם של שתי הנבחרות  באליפות העולם. במעמד זה, הגיעו נותני החסות של הנבחרת, מנכ”ל Playtika, רוברט אנטוקול, ומנכ”ל חברת ASUS ישראל, רע קורנבליט, על מנת לברך את שחקני הנבחרת ולאחל להם דרך צלחה באליפות העולם.

בחודש האחרון התקיימו משחקי אימונים רשמיים נוספים, בארגון העמותה לגיימינג תחרותי ובשיתוף התאחדויות הספורט האלקטרוני של רוסיה, אזרבייג’ן, ונמיביה. המשחקים התקיימו בכל הכותרים באליפות העולם: League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO), Tekken 7, כאשר נבחרת ישראל הביסה את כלל יריבותיה.

רוברט אנטוקול, מנכ”ל  וממיסדי חברת Playtika ציין כי, “ענף הגיימינג התחרותי תפס תאוצה והפך לאחד מהענפים הצומחים בעולם ואף בדרך להכרה אולימפית. זהו ענף ספורט שאינו מצריך פעילות פיזית, אך עם זאת דורש ריכוז גבוה, חשיבה אסטרטגית, משמעת ומחויבות. הענקנו את חסותנו ותמיכתנו לנבחרת ישראל מתוך כוונה לקדם את הענף בארץ ולאפשר לנבחרת לקבל את הכלים והתנאים האופטימילים שיאפשרו להם לנצח באליפות העולם ולהביא את הגביע הביתה”.

לדברי רע קורנבליט, מנכ”ל חברת ASUS ישראל: “זו השנה השלישית ש ASUS ו Republic of Gamers משתפים פעולה עם העמותה לגיימינג תחרותי בישראל באירגון וחסות על אירועים ופעילויות לקהילת הגיימינג הישראלית ואני מקווה שהעמותה תמשיך לפעול לקדם את הקהילה הזו עוד שנים רבות. מזה כמה שנים שאנחנו מזהים מגמה הולכת ומתעצמת של קהל שצופה יותר בתכני גיימינג באינטרנט, מרבה להשתתף בתחרויות באונליין ובאופליין, ערוצי מדיה מסורתיים שמתרחבים ופותחים עמודים הפונים ספציפית לקהל זה וגם דרישה הולכת וגוברת מצד קהל זה לחומרה חדשה כל הזמן. לכן חשוב לנו, לתמוך ולקדם את קהילת הגיימרים המקומית שהולכת ומתעצמת עם השנים, והשנה בחרנו לעשות זאת דרך מתן חסות לנבחרת ישראל בגיימינג תחרותי לאליפות העולם בספורט אלקטרוני, שתערך בעוד פחות משבוע במגרשנו הביתי בטאיוואן. אני וצוות ASUS ROG מאמינים בנבחרת ומאחלים המון הצלחה ב- IESF 2018”.

לדברי עידו ברוש, יו”ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל: “כמו בכל שנה, אנו נרגשים מאוד לצאת לאליפות העולם בגיימינג תחרותי ולייצג את מדינת ישראל בענף זה. בשנה שעברה הגענו להישגים נכבדים עם נבחרת מצוינת, השנה אנו יוצאים לאליפות העולם עם נבחרת חזקה במיוחד ושחקנים וותיקים ומצוינים. לאחר ניצחון מוחץ בכלל משחקי האימון ששיחקנו נגד נבחרות ממדינות יריבות, אני סמוך ובטוח כי השנה נגיע לתוצאות טובות אף יותר מהשנים הקודמות ונביא גאווה למדינתנו. בזכות תמיכתם של חברת Playtika וחברת ASUS ישראל, הנבחרת מוכנה מאי פעם להתמודד עם כל קושי שיעלה במשחקי אליפות העולם. אנחנו מזמינים את כל חובבי הספורט האלקטרוני והגיימרים בארץ וגם את אלה שאכפת להם מההישגים של מדינת ישראל בספורט, לצפות במשחקי הנבחרת. כלל המשחקים יעלו לעמוד ולאתר העמותה הישראלית לגיימינג תחרותי ויהיו ניתנים לצפייה בשידור חי”.

ישראל נמנית על 42 מדינות שיתחרו, כאשר ענף הספורט האלקטרוני מוכר כענף ספורט רשמי ב- 27 מהן, כולל במדינה המארחת טאיוואן. ישראל עדיין אינה נמנית על המדינות שמתקצבות את הספורט האלקטרוני ומכירות בו כענף ספורט.

תגובות סגורות