One1 משקיעה בתחום ה-BI: רוכשת את חברת Sense BI הישראלית תמורת 23.5 מ’ ש”ח

חברת One1 טכנולוגיות הודיעה היום על רכישת חברת Sense BI הישראלית, ספקית פתרונות בתחום ה-BI (בינה עסקית). הרכישה היא חלק ממהלך שמובילה הנהלת One1 להרחבת הפתרונות והשירותים בתחומי ניהול הידע והנתונים, בינה מלאכותית ולמידת מכונה. הרכישה תאפשר ל-One1 להרחיב את סל הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה בתחומים אלה.

חברת Sense BI אשר מעסיקה כ-65 עובדים, מתמחה באספקת שירותי יעוץ, יישום, פיתוח והטמעה בתחום ה-BI וכן בשיווק, הפצה, מכירה ומתן תמיכה למוצרי BI של בתי התוכנה המובילים בעולם כמו Qlik ומוצרי Alteryx.

במסגרת ההסכם One1 תרכוש 90.29% ממניות Sense BI תמורת סך כולל של 23.5 מיליון ₪. עודד טהורי ימשיך לכהן כמנכ”ל החברה. השלמת העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

שי אוזון, מנכ”ל One1: “אני מברך את הצוות המקצועי של Sense BI על הצטרפותו לחברת One1. רכישת Sense BI תעניק לנו תוספת כוח משמעותית בתחומי ה-BI וניהול המידע. היכולות הגבוהות של Sense BI מצטרפים למגוון פתרונות רחב שאנו מספקים ללקוחותינו ומהווים נדבך חשוב בפורטפוליו של One1. Sense BI מובילה בתחום ה-Qlik בישראל עם מאות לקוחות בארץ ובעולם, והיא מבססת את הפתרונות שלה על הפלטפורמה המתקדמת של Qlik, שאנו מאמינים כי תמשיך להיות מובילת שוק בתחום הדאטה”.

עודד טהורי, מנכ”ל Sense BI: “הסינרגיה עם One1 תאפשר לנו להוביל יחד את תחום ה-BI בישראל בחדשנות ובאיכות. ל-Sense BI צוות מומחים יצירתי ופורץ דרך שלוקח את הטכנולוגיות החדשות עד לקצה היכולת על מנת לספק ללקוחות פתרונות ייחודיים ובעלי ערך עסקי ממשי”.

 

 

תגובות סגורות