אוטוטוקס מקימה שלוחה בבייג’ינג לקידום פריסת V2X בתעשיית הרכב הסינית

חברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר, מובילה עולמית בפתרונות תקשורת V2X (Vehicle-to-Everything), מרחיבה את הפעילות הבינלאומית שלה לסין ופועלת להביא לתעשיית הרכב ומערכות התחבורה החכמה הצומחות במדינה את פתרון ה-V2X הגלובלי שלה. אוטוטוקס הקימה שלוחה בבייג’ין בכדי לתמוך בתכניות ההתרחבות בסין וגייסה לשורותיה את שיאובינג יאנג (Xiaobing Yang), שצבר מעל ל-25 שנות ניסיון בענף הטלקום הסיני, ויוביל את מאמצי הפיתוח העסקי של החברה בסין. המשרד החדש בבייג’ינג מצטרף לשלוחות קיימות של אוטוטוקס בארה”ב, גרמניה, צרפת, דרום קוריאה ויפן.

אוטוטוקס, ששבב ה-V2X שלה תוכנן במטרה למנוע תאונות דרכים, מעריכה שהשוק הסיני בשל לפריסה מסיבית של V2X וזקוק לפתרונות שיסייעו למהלך זה. בשנת 2017 לבדה עלו לכבישי סין למעלה מ-33 מיליון כלי רכב, שהביאו את הכמות הכוללת של כלי הרכב במדינה ל-310 מיליון בסוף השנה שעברה. טכנולוגיית LTE-V2X צברה לאחרונה תאוצה בסין בעקבות החלטה של הממשלה במדינה לאמץ  טכנולוגיה זו כתשתית לתקשורת ה-V2X בכל רחבי המדינה.

אוטוטוקס חשפה לאחרונה את פתרון ה-V2X הגלובלי הראשון בעולם, התומך הן בתקשורת DSRC והן בתקשורת LTE-V2X (הידועה גם בשם C-V2X) – פתרון איתו היא מתכוונת להתרחב לשוק הסיני. פתרון התקשורת הישירה ב-LTE-V2X של אוטוטוקס (PC5) מופרד מהמודם הסלולרי, מה שיוצר פתרון LTE-V2X נפרד, מאובטח ומשתלם.

“הערך הייחודי של פתרונות אוטוטוקס משך את תשומת הלב והעניין של השחקנים המובילים בענף הרכב בסין”, מסר רם שלום, סמנכ”ל פיתוח עסקי ושיווק לאזור אסיה והאוקיינוס השקט באוטוטוקס. “אוטוטוקס צברה בעשור האחרון ניסיון עם פתרון ה-V2X שלה, המתוכנן להיפרס על ידי יצרני רכב מובילים בעולם. אנו מחויבים לעבוד באופן צמוד עם תעשיית הרכב הסינית בכדי להביא את טכנולוגיית ה-V2X הגלובלית ומאובטחת שלנו לייצור המוני ולהתחיל להציל חיים בכבישי סין, תוך עידוד של התרחבות עולמית”.

אוטוטוקס, שנוסדה בשנת 2008, היא חלוצת שוק ומובילה בתחום מערכי השבבים ל-V2X, ומספקת ללקוחותיה פתרון V2X גלובלי וחדשני. אוטוטוקס מסייעת לצמצם התנגשויות בכבישים ולשפר את הניידות באמצעות מערכי שבבים המורשים לשימוש בענף הרכב. הטכנולוגיה המתקדמת של אוטוטוקס, שתיפרס באופן מסיבי בשנים הקרובות, משלימה את המידע המגיע מחיישנים אחרים, בפרט במצבים בהם אין לנהג קו ראיה (non-line-of-sight) עם האובייקט, במזג אוויר קשה או בתנאי תאורה גרועים.

הטכנולוגיה משפרת באופן משמעותי את הבטיחות הכוללת בכביש ומתאמת באופן אפקטיבי בין כלי רכב רגילים, מכוניות אוטונומיות, אופנועים והולכי רגל.

אוטוטוקס גייסה ביולי 2018 מיליוני דולרים מענקית הרכב הקוריאנית יונדאי. קודם להשקעה של יונדאי, השלימה אוטוטוקס ארבעה סבבי גיוס, בסך השקעות מצרפי שהסתכם ביותר מ-80 מיליון דולר.

אוטוטוקס מעסיקה כ-100 עובדים בישראל, ארה”ב, יפן, קוריאה, גרמניה וצרפת, ומגייסת בימים אלה עובדים נוספים.

ספקי ה-Tier1 המובילים בענף הרכב בעולם עובדים בשיתוף פעולה עם אוטוטוקס בכדי לפתח פלטפורמות על בסיס מערכי השבבים של החברה. אוטוטוקס מהווה עבור ספקי ה-Tier1 פתרון V2X מועדף בשל הרמה הגבוהה של הביצועים, הידע באבטחת מידע, המומחיות בתקשורת רדיו והעלות המשתלמת שהחברה מציעה. בין היתר, הפתרון של אוטוטוקס נבחר ע”י ענקית מערכות הרכב היפנית DENSO עוד ב-2016, אוטוטוקס מקיימת שיתוף פעולה עם Bosch בתחום מניעת תאונות אופנועים וכן שיתופי פעולה בתחום הקישוריות לרכבים אוטונומיים עם סמסונג וחברות נוספות.

תגובות סגורות