חדשות היום

גילת זכתה בפרויקט של LASCOM בהיקף של מיליוני דולרים עבור פלטפורמת ‘הדור הבא’ לתקשורת בשעת חירום ביפן

גילת זכתה בפרויקט של LASCOM בהיקף של מיליוני דולרים עבור פלטפורמת ‘הדור הבא’ לתקשורת בשעת חירום ביפן

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי נבחרה ע”י סוכנות ממשלתית יפנית, ארגון הרשויות המקומיות לתקשורת לוויינית (LASCOM), לפרויקט בהיקף של מיליוני דולרים, במסגרתו תספק גילת את פלטפורמת ‘הדור הבא’ לתקשורת בשעת חירום ב-47 המחוזות של יפן.

גילת חברה ל-JSAT בכדי להבטיח שירותי תקשורת חיוניים לתושבי יפן במקרי אסון.

דרישות LASCOM הינן למערכת מאובטחת ברמה גבוהה, בעלת פס רחב יעיל, המסוגלת לספק מגוון שירותים על גבי פלטפורמה אחת, ויכולה להתחבר לרשת הכוללת של LASCOM. הרשת נדרשת לספק קצבים גבוהים מאוד, איכות ועמידות אשר יאפשרו אספקת אמינה של מגוון שירותים לגופי ממשל מחוזיים ומקומיים, ליחידים ולכוחות חירום.

שירותים אלו כוללים שירותי קול, תקשורת וידאו מאזורי אסון, שידורי וידאו לאתרים מקומיים, התראות חירום, תקשורת בתנועה, ושירותי נתונים. פלטפורמת ה-SkyEdge II-c היציבה ומרובת היישומים של גילת, יחד עם המודמים היעילים והמגוונים שלה, נבחרו לאחר הערכה מקיפה בכדי לספק ל-LASCOM את האמינות ומגוון השירותים הנדרשים לפריסה במקרי אסון.

מערכות מרכזיות מגובות ייפרסו בשני מיקומים שונים ואלפי טרמינלים לווייניים ייפרסו ברחבי כל המחוזות ביפן.

“אנו מודים לאמון שנותנת LASCOM בגילת לאספקת פלטפורמת הדור הבא לתקשורת בשעת חירום, ויחד עם JSAT אנו נבטיח כי לתושבי יפן יהיו שירותי התקשורת החיוניים במקרי אסון”, אמר אבאי קומר, סגן נשיא אזור אסיה וצפון אמריקה בגילת.

“מאחר ויפן מועדת לרעידות אדמה, צונאמי ואסונות טבע אחרים, הבחירה בגילת לרשת קריטית מסוג זה הינה הכרה והוכחה לחוסן הרשת של גילת וליכולתה לספק שירותי תקשורת בקצבים גבוהים במקרי חירום.”

תגובות סגורות