חדשות היום

סיוה תספק ל-Atmosic האמריקאית טכנולוגיית בלוטות’ 5 עבור מוצרי IoT בעלי סוללה שאינה נגמרת

(הרצליה, 6 בדצמבר 2018)  ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה היום כי טכנולוגיית הבלוטות’ 5 שלה תשולב בסדרות שבבי M2 ו-M3 החדשות של Atmosic Technologies, המיועדות למוצרי IoT בעלי סוללה שאינה נגמרת. מוצרים אלה כוללים מכשירים לבישים, מערכות מעקב אחר בני אדם ונכסים, פנסים, שלטים, מקלדות, עכברים ועוד.

Atmosic האמריקאית מפתחת שבבי תקשורת שייתרו את הצורך בהטענת סוללות במוצרי IoT. בין השאר, פיתחה החברה טכנולוגיות רדיו אלחוטי בצריכת הספק מזערית, הפעלת מכשירים על-פי דרישה ותמיכה בהטענת סוללות באמצעות קצירת אנרגיה, המייתרת את ההטענה הרגילה. החברה מתכוונת להציג את סדרות שבבי M2 ו-M3 בתערוכת מוצרי האלקטרוניקה (CES) בלאס-וגאס, ב-8 בינואר 2019.

מנכ”ל Atmosic, דיויד סו, אמר: “סדרות שבבי M2 ו-M3 ‘המקושרות תמיד, בכל מקום’, מוכיחות את מה שניתן להשיג במכשירי בלוטות’. שילוב טכנולוגיית הבלוטות’ 5 של סיוה בשבבים אלה משלים את הטכנולוגיה החדשנית שלנו, ומסייע לנו במימוש החזון של מוצרי IoT עם סוללה שאינה נגמרת”.

מנהל חטיבת הקישוריות של סיוה, אביב מלינוביץ’, הוסיף: “הפוטנציאל של מוצרי בלוטות’ עם סוללה שאינה נגמרת הוא עצום, ואנו מצפים לראות את השבבים החדשים של Atmosic משולבים במגוון רחב של מוצרים חדשניים”.

תגובות סגורות