חדשות היום

גילת משיקה פתרון תמסורת לוויינית לקראת G5

הפתרון העוצמתי של גילת יספק רמות חדשות של מהירות ויכולות כתמיכה לשירותי הדור הבא

פתח תקווה, ישראל, 24 בינואר 2019 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום על השקת פתרון תמסורת חדש ועוצמתי אשר תוכנן לספק ביצועים גבוהים הנדרשים עבור שירותי הדור הבא.

המגמה הגלובלית של ביקוש לקצבים מהירים יותר וליעילויות גבוהות יותר תגבר עוד יותר בטכנולוגיית G5 אשר צפויה להביא לגידול חד בתעבורת הרשת וכן במספר וסוג ההתקנים המחוברים והשירותים.

כמובילה בתמסורת לוויינית לרשתות LTE, גילת מעצימה ומשפרת כעת את יכולותיה של מערכת ה-SkyEdge II-c שלה לתמוך ביעדי הקיבולת, השירותים וזמינות הרשת הנדרשים עבור רשתות G5 ומאפשרת לספק רמות חדשות של קישוריות לוויינית במגוון מימדים – החל מתחנות סלולריות ועד ליישומים התובעניים ביותר.

היכולות החדשות של פתרון ה-SkyEdge II-c מאפשרות קצב של 2.5 Gbps על גבי גל נושא יחיד בערוץ היוצא וקצב של 1 Gbps מהערוצים החוזרים הקשורים, קצבים המתאפשרים באמצעות שידור רחב סרט בעל יעילות גבוהה בטכנולוגיית DVB-S2X בערוץ היוצא וקידוד חדשני של LDPC אדפטיבי מהיר בערוץ החוזר.

פתרון ה-SkyEdge II-c תומך בחבילה המלאה של המודמים והיכולות הקיימים כולל האצת GTP, טכנולוגיית Mobile-Edge Computing (MEC), ויכולות Layer 2 ו- Layer 3 המשלבות האצת GTP.

בנוסף, משפחת המודמים הלווייניים מתרחבת כעת עם המודם החדיש ביותר – Capricorn-PLUS. מודם חדש זה מכיל מנוע עיבוד רב עוצמה התומך ברמות חדשות של צפיפות משתמשים ושירותים עם עד 100,000 PPS, וכן בקצבים וביעילות גבוהים יותר של עד 100 Mbps בערוץ ה-MF-TDMA החוזר.

יתרה מזאת, הארכיטקטורה מבוססת הענן והניתנת להרחבה של ה-SkyEdge II-c מאפשרת נתיב שדרוג לרשת מבוססת תוכנה (SDN) ולוירטואליזציה של רשתות תקשורת (NFV) באמצעות שדרוג תוכנה, ובכך הינה פתרון המוכן לעתיד.

“בזמן בו רשתות מתפתחות ל-5G, גילת נרגשת להתייצב בחזית עם פתרון הדור הבא של תמסורת לוויינית התומך במעבר הצפוי ומאפשר אספקת שירותים חדשים,” אמר מוטי גולדשטיין, מנהל המוצרים בגילת. “ה-SkyEdge II-c  הפך לפתרון הלווייני הנבחר של רשתות ה-LTE המובילות בעולם, ועם השקת היכולות החדשות אנו סוללים את הדרך לקישוריות 5G בכל מקום.”

תגובות סגורות