חדשות היום

טאואר-ג’אז וראניקס הקוריאנית מודיעות על שיתוף פעולה לייצור משדר ייחודי למערכות בשוק הרכב

טאואר-ג’אז, יצרנית השבבים המובילה בעולם בטכנולוגיות ייחודיות, הודיעה היום (ג’), על שיתוף פעולה עם חברת ראניקס (RANIX) הקוריאנית, חברה מובילה בתחומה לפתרונות רכיבי תקשורת המיועדים לשוק הרכב. החברות חברו לייצור משדר ייחודי המיועד להיות משולב במערכות ייעודיות לשוק הרכב. רכיב זה מספק מענה מתקדם למערכות אלקטרוניות לגביית אגרות נסיעה (ETCS(Electronic Toll Collection Systems ומערכות תקשורת המקשרות בין הרכב לסביבתו (V2X(Vehicle to Everything. חברת ראניקס מחזיקה כ–90% מנתח השוק המקומי עבור מערכות ETCS, אותן היא מספקת ליצרניות הרכב המובילות בקוריאה, ומכוונת להתפתח לשוק הסיני הצומח.

צמיחתו המהירה של ענף הרכבים האוטונומיים מעלה את הדרישה למודמים מסוג V2X התומכים בצורך הגדל במערכות WAVE (Wireless Access in Vehicle Environment) המאפשרות העברת מידע פונקציונלי באופן אלחוטי בין הרכב לסביבתו. משדר V2X מספק מענה תחרותי, הינו בעל ביצועים מתקדמים ביותר ומותאם לדרישות יצרניות הרכב המובילות בקוריאה ובסין. חברת Visiongain מעריכה את צמיחתו של שוק זה עם קצב צמיחה שנתי של 24% בין השנים 2015-2025.

“בחרנו בטאואר-ג’אז לפיתוח וייצור משדרים ייחודים אלו בשל היכולות הטכנולוגיות המבוססות שלה המותאמות לצרכי שוק הרכב בנוסף למודלי הפיתוח המדויקים אותם היא מספקת. החיבור בין שתי החברות הינו אופטימלי ואנו מצפים להמשיך ולהרחיב את פעילותינו עם טאואר-ג’אז כשותפה אסטרטגית”, אמר סונגווק צ’וי, מנכ”ל ראניקס.

“אנו מרוצים מאוד משיתוף הפעולה ההדדי בין החברות בפיתוח וייצור של משדר ייחודי זה לשוק הרכב. המוניטין המבוסס של טאואר-ג’אז, הסמכת פלטפורמות הייצור לדרישות שוק הרכב לפי AEC-Q100, המודלים המתקדמים לפיתוח וטכנולוגיות הייצור המתקדמות שלנו מספקים כולם מענה אופטימלי לפעילות זו”, אמר מייקל סונג, נשיא וסמנכ”ל המכירות של טאואר-ג’אז קוריאה.

תגובות סגורות