החברה הישראלית NanoLock Security  זכתה בתואר סטארט-אפ השנה ב-MWC בברצלונה

החברה הישראלית  NanoLock Securityזכתה אמש בתואר סטארט-אפ השנה ב-MWC בברצלונה.  בתחרות הבינלאומית שבחנה חדשנות והשפעה על העולם בפיתוח טכנולוגי לקחו חלק כ-200 חברות מרחבי אירופה, חמש מתוכן העפילו לגמר והזוכה היא החברה הישראלית NanoLock Security העוסקת בפיתוח רכיבים המספקים הגנה לעשרות מיליארדי רכיבי קצה בשוק ה-IOT והרכיבים המחוברים במטרה לסייע להגן על המערכות השונות מפני התקפות סייבר והתקפות תפקודיות. NanoLock זכתה משום שהיא מפתחת הגנה על רכיבי קצה ללא תלות בעוצמת המחשוב הקיימת, ללא תלות בסוג מערכת הפעלה ובלי מגבלה ביחס לכמה אנרגיה יש להם. פיתוח רכיבי אלו מאפשר הגנה גם במצב בו התוקף מגיע דרך הרשת או בגישה פיזית לרכיב. זוהי מערכת הגנה וניהול מתקדמת הקושרת בין הזיכרון הלא נדיף ברכיב ובין הענן.

  במסגרת הכנס השנתי לפיתוח יכולות  צבאיות ותעופתיות, הרצאתו של ארז קריינר, מנכ”ל משותף. לפרטים ולהרשמה https://www.new-techevents.com/military-aviation/ .

 

החברה הישראלית משתפת פעולה אסטרגית עם שחקניות ענק בתחום הזיכרונות הלא הנדיפים (FLASH) בהם: מייקרון, סייפרס ווינבונדץ ואף מוכרת מערכות לחברות תקשורת גדולות, חברות תעשייתיות גדולות וחברות רכבים גדולות ופועלת ביפן, צרפת, הולנד וארה”ב.

התחרות נערכה ב-MWC ברצלונה, אירוע המובייל הגדול ביותר בעולם, בו לוקחים חלק למעלה ממאה אלף משתתפים ואלפי חברות בינלאומיות. הכנס מביא את החידושים האחרונים והטכנולוגיה המתקדמת ביותר מ-2,400 חברות מובילות ומקדם את החזון הטכנולוגי, המחקר והנושאים החמים ביותר המשפיעים התעשייה. זכייה בתחרות זו מסמנת את החברה כחדשנית, פורצת דרך ומובילה בפתרונות בעולם המובייל העולמי.

לאחר הזכייה ציין ערן פיין, מנכ”ל ננולוק ומייסד שותף: “אני גאה בזכייה באירוע כל כך משמעותי ובהכרה בפתרון האפקטיבי ובצמיחה המסחרית המהירה של החברה. הגנה וניהול של רכיבי קצה הולכים יד ביד ואנו מאמינים כי הפלטפורמה שלנו תהפוך להיות התשתית שתאפשר את הפריצה הגדולה של מהפכת ה IOT וה-5 .” G

בחודש האחרון יצאה החברה בשתי הכרזות על שיתופי פעולה עם ענקיות ה- FLASH .

ב13.2 בתערוכת MWC ברצלונה הכריזו NanoLock Security ו- Micron Technology Inc ( המוערכת בשווי שוק של כ-50 מיליארד דולר) כי יציגו יחד יישום ניהול  Flash-to-Cloud לאבטחת IOT בתערוכה. “ניהול והגנה על התקני IoT הם בין האתגרים והחסמים הגדולים ביותר לפריסת IoT ומימוש ערך עסקי מפריסות אלה”, אמר עמית גטני, מנהל חטיבת השיווק של חטיבת ה- Embedded Business Unit של Micron. “הטכנולוגיה של ננולוק משלימה את פתרון Authenta זיכרון הFLASH המוטמע באמצעות אספקת ביטחון ברמת המכשיר ובהרחבת הביטחון גם אל הענן. הטכנולוגיה פותחת דלת נוספת באמצעות יצירת גישה חדשה מונעת-ROI לניהול והגנה של מיליוני מכשירים חדשים”.

NanoLock ו- Cypress הודיעו ב19.2 בגרמניה על שיתוף פעולה במסגרתו יפתחו יישום ניהול אבטחה Flash-to-Cloud. לעולם התחבורה ושימושים תעשייתיים. “בעיצומה של המהפכה האוטונומית והחכמה בעולמות התחבורה והתעשייה, רכבים וציוד מכילים יותר רכיבי אלקטרוניקה מתוחכמים הדורשים אבטחה וניהול של תוכנות המפעילות את מיכשורים אלו” כך סנדיפ קרישנגוודה, מנהל שיווק ויישומים ביחידת העסקים להתקני FLASH בסייפרס. “הוספת טכנולוגיית האבטחה והניהול של ננולוק להתקני הsemper של סייפרס תאפשר לספק את רמת ההגנה הנדרשת ללקוחות הרכב והתעשייה שלנו, שבטיחות משתמשי הקצה שלהם מסתמכת על אחסון ואבטחה עם מנגנוני fail-safe (אל-כשל) “. הפיתוח המשותף של שתי החברות יאפשר התמודדות מחודשת עם אתגרי ה-IOT.

תגובות סגורות