חדשות היום

הפסיקו לרוץ – LIMEבישראל מהיום תושבי גוש דן יוכלו לרכוב על הקורקינטים החשמליים החדישים של החברה שהשיקה כניסתה לישראל

חברת Lime מגיעה לישראל ומציגה את הקורקינט החשמלי השיתופי החדש, שמושק בו זמנית לשימוש הציבור הרחב בתל אביב ורמת גן. החברה, כיום עם נציגויות ביותר מ- 100 ערים ברחבי העולם, תציע לרוכבים בישראל דגמים חדשניים של קורקינטים חשמליים, בטוחים יותר ונוחים לשימוש. ההגעה של Lime בישראל מתרחשת לאחר סבב גיוס נוסף של החברה של 310 מיליון דולר בשווי של 2.4 מיליארד דולר.

Lime תציע בשלב ראשון כ- 500 מכשירי קורקינט חשמליים, שיפוזרו במיקומים שונים במהלך הימים הקרובים, וכוללים מערכת GPS חדישה, חיבור אלחוטי של הסמארטפון למערכת הקורקינט וכן נעילה אוטומטית. עלות השכרת קורקינט תהיה 5 שקלים, וכל דקת נסיעה תעלה 50 אגורות.

השירותים יהיו זמינים בקלות ובנגישות עם הורדת אפליקציית Lime מחנויות ההורדה. בנוסף, יוכלו הנוסעים לעקוב דרך אפליקציית Lime אחר המיקומים שבהם פזורים הקורקינטים ברחבי גוש דן ולהזמין נסיעה בהם. עמדות האיסוף יפוזרו בפריסה רחבה באזור גוש דן להנאת התושבים.

מכשירי הקורקינט של חברת Lime שמים דגש על בטיחות ונוחות השימוש, לצד מערכת הפעלה חשמלית. הקורקינטים של Lime  מגיעים למהירות של עד 25 קמ”ש ופועלים עם סוללה נטענת קלה לשימוש. בשלב ראשון הקורקינטים יהיו זמינים לשימוש ורכיבה החל מ-9:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה. החברה מתחייבת לשמור על כלי הרכיבה בסטנדרט גבוה ומחמיר, כאשר צוותים עירוניים יעניקו טיפולים לקורקינטים בעת הצורך ויסייעו למשתמשים שיידרשו לכך.

יניב גודר, מנכ”לLime  בישראל: “כניסתה של Lime לישראל היא בשורה של ממש, שכן זו החברה החדשנית והצומחת ביותר בעולם בתחום הרכיבה החשמלית. החל מהיום אנו מציעים לשימוש את הכלי הראשון והיחיד בישראל שתוכנן ויוצר לרכיבה שיתופית. משתמשי Lime  יהיו חלק מקהילה חדשנית שדוחפת את גבולות התנועה העירונית, ואנחנו שמחים שישראל מצטרפת לשורת מדינות שכבר נהנות מהבשורה של Lime”.

תגובות סגורות