דאסו סיסטמס השלימה את רכישת IQMS

דאסו סיסטמס הודיעה לאחרונה כי היא חתמה על הסכם סופי לרכישת IQMS, חברת תוכנה מובילה ל-ERP (מערכת לתכנון משאבי ייצור – Enterprise Resource Planning System), תמורת 425 מיליון דולר. עם הרכישה של IQMS, הממוקמת בקליפורניה, דאסו סיסטמס מרחיבה את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE לחברות ייצור קטנות ובינוניות המבקשות לשנות באופן דיגיטלי את הפעילות העסקית שלהן.

התוכנה של IQMS – שניתן להתקינה באופן מקומי EnterpriseIQ וכשירות (Saas) WebIQ – מספקת פתרון כולל ליצרנים בינוניים לניהול מערכות בסביבות הנדסיות, יצרניות ועסקיות, על ידי חיבור דיגיטלי של תהליכי עיבוד, תזמון, ייצור ומשלוח בזמן אמת. הפתרונות של IQMS משמשים כ-1,000 לקוחות, הממוקמים בעיקר בארה”ב, אשר 2,000 מתקני הייצור שלהם ב-20 מדינות מייצרים עבור תעשיות הרכב, הציוד התעשייתי, המכשור הרפואי, מוצרי הצריכה וענפי מוצרי הצריכה הארוזים. הלקוחות כוללים Westfall Technik, KKSP Precision Machining, AMA Plastics, Donnelly Custom Manufacturing, FlowBelow Aero Inc., Global Interconnect Inc., Jabil Packaging Solutions, Schnipke Precision Molding, Steinwall Inc., Scientific Inc., Sturgis Molded Products, Tribar, ו-Ventura Manufacturing Inc.. ההכנסות של IQMS בשנת 2017 היו סביב 56 מיליון דולר.

בהקשר של הרנסנס התעשייתי (ההתכנסות של אוסף מגוון ורב עוצמה של טכנולוגיות דיגיטליות שמשנה כל היבט של עסקי התעשייה) 250,000 היצרנים הקטנים והבינוניים בעולם חייבים לאמץ ולייעל דרכים חדשות לייצר ולעשות עסקים באמצעות שינוי דיגיטלי על מנת לחדש ולהאיץ את צמיחתם בשוק גלובאלי הנעשה יותר ויותר תחרותי.

“אנחנו צריכים כבר לא לחשוב על התעשייה כעל מערכת של אמצעי ייצור, אלא כתהליך של יצירת ערך. זה חל לא רק על חברות סטארט-אפ ותאגידים מבוססים, אלא גם על מאות אלפי יצרנים במיינסטרים המייצרים חלקים בעלי חשיבות מרכזית לפיתוח של חוויות צרכנים חדשות. בהקשר זה, אנו יוצרים ‘3DEXPERIENCE@WORKS’: משפחה חדשה של יישומים עסקיים המבוססים על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE עבור שוק המיינסטרים. תיק ה-IQMS Manufacturing ERP, המותג מחדש כ-DELMIA WORKS, מהווה חלק במשפחת היישומים העסקיים החדשים המשרתים את היצרנים במיינסטרים,” אמר ברנרד צ’רלס, סגן יו”ר ומנכ”ל דאסו סיסטמס.

בשילוב הפתרונות של IQMS בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE בענן, דאסו סיסטמס תוכל לספק ליצרנים אלה מערכת הפעלה בעלות סבירה שתשפר את שיתוף הפעולה, יעילות הייצור ואת הגמישות העסקית הנדרשים כדי לשרת את לקוחותיהם בהצלחה. היצרנים – שרבים מהם משתמשים ב-SOLIDWORKS – גם מרוויחים גמישות להתרחבות מהירה ככל שהעסק גדל. במקביל, יצרנים אלה יכולים לנצל הזדמנויות עסקיות חדשות וליצור ערך על-ידי אספקת הידע והשירותים שלהם לקהילה גדולה של מעצבים ומהנדסים ב- 3DEXPERIENCE Marketplace של דאסו סיסטמס – המפעל הווירטואלי הגדול ביותר בעולם.

“לאור הניסיון שלי בייצור, כספים והשקעות בתעשייה, אני מאוד נרגש ביחס לעתיד הצפוי ל-IQMS ולמערכת היחסים שלנו איתה. מיזוג זה מייצג נקודת מפנה בטכנולוגיה עבור IQMS; ההזדמנות היא עצומה. חברות כמו KKSP וכל לקוחות הייצור של IQMS יקצרו תועלת עצומה מנקודת המבט של הארגון משותף טכנולוגי בינלאומי כגון דאסו סיסטמס. דאסו סיסטמס היא מובילה בחדשנות ומעוררת בטחון כי יהיו לנו את המשאבים האפשריים הטובים ביותר לצמיחה עתידית,” אמר מארק מרי, סמנכ”ל כספים, KKSP Precision Machining.

דאסו סיסטמס תסייע ל-IQMS להרחיב את בסיס הלקוחות שלה על ידי מינוף הנוכחות בתחום העסקים הבינוניים, שהושג עם יישומי SOLIDWORKS של דאסו סיסטמס, אשר מועברים ונתמכים על ידי ערוץ השותפים המקצועיים של החברה.

תגובות סגורות