חדשות היום

הרובוט החכם XR1 של אינפוס נחשף בכנס המובייל העולמי רובוט השירות דמוי האדם הראשון בעולם שמופעל על ידי SCA

כנס המובייל העולמי (MWC), הכנס השנתי של הענף, התקיים בברצלונה מ-25 עד 28 בפברואר. בשעה 14:00 זמן מקומי ב-26 בפברואר צוות המו”פ של China INNFOS חשף את רובוט השירות החכם שמופעל על ידי ה-SCA של אינפוס, XR-1.

באמצעות הדגמה של ברכת שלום, הגשת קפה, ריקוד, שאלות ותשובות ואפילו השחלת מחט, XR-1 משך את תשומת הלב של רבים מהנוכחים ומהתקשורת. ויותר חשוב, הרובוט הציג לראווה את האקטואטורים התואמים הטוריים שפיתחה אינפוס. זה צעד משמעותי לבנייה של רובוט שירות עם יכולת של אינטראקציה אינטימית עם בני אדם.

SCA מתייחס ל-Smart Compliant Actuator שפותח באופן עצמאי על ידי אינפוס. SCA משלב את הינע הסרוו שביסוד, מקודד עם דיוק רב, מנוע ללא מברשת עתיר הספק ומפחית סיבובים. הוא לב הבסיס של רובוט השירות החכם XR-1. כל המפרקים של XR-1 מורכבים באמצעות ה-SCA של אינפוס. המאפיין הכי חשוב של SCA הוא המפרקים התואמים המשולבים שלו, שיכולים להשיג גם דיוק רב וגם תנועה דינמית תוך שמירה על תכונות הבטיחות.

כעת רובוטי השירות החכמים האלה מותקנים באופן נרחב בעסקים, מתקנים רפואיים, בתי מגורים וסביבות אחרות. כדי להשיג אינטראקציה אדם- מכונה בטוחה וחכמה, רובוטי שירות חייבים לכלול אמצעי בקרה תואמים, להיות עמידים למגע ולשמור על התפקודיות של רובוט עם דיוק רב.

אינפוס מילאה את כל הדרישות המצוינות לעיל ולכן SCA הוא אקטואטור בחזית הקידמה. הצוות של אינפוס התגבר על הרבה קשיים טכניים, והפחית באופן שולי את הנפח של האקטואטורים.

בה בעת, אלגוריתם בקרת התאימות משפר מאוד את האינטראקציה אדם- מכונה. אפשר להשתמש ב-SCA באופן נרחב בייצור ועיבוד של מכונות, תעשיית התעופה, מכשירים מדויקים, שירותי בריאות ותחומים אחרים.

בתערוכה, XR-1 הציג את הביצועים המכניים הדינמיים שלו והשילוב הרב. זאת תהיה מגמה חדשה במפרקים של רובוטים בעתיד!

תגובות סגורות