חדשות היום

סינרגיה , זה שם המשחק

אין זה סוד שהשוק הביטחוני גדל משנה לשנה בקצב מעורר התפעלות ומובל ע”י המעצמות העולמיות שבו גם ישראל לוקחת חלק לא קטן ואכן התעשייה הביטחונית הישראלית הינה חלק משמעותי מקבוצת האיכות העולמית המובילה.

אתגרי התעשייה הביטחונית מחייבים פתרונות גם בחברות אזרחיות המציעות תכנון וייצור משלים עם רמת ידע וניסיון גבוהה ביותר, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר הנדרשים בתעשייה הביטחונית ומביאה לתעשייה הביטחונית ערכים רבים הנוגעים לייצור המוני, ידע מסגמנטים אחרים ושילובם בפתרונות המוצעים.

הסיוע הצבאי לישראל במיליארדי דולרים הולך וגדל משנה לשנה, אך אליה וקוץ בה, ארה”ב בתמורה לסיוע מבקשת שחלק נכבד מהייצור יתבצע בתוך ארה”ב. התעשיות הביטחוניות הישראליות ממשיכות לעשות חייל ומוכרות למדינות רבות, במיוחד בהודו, שגם הן בתמורה קושרות את החוזה בייצור בתחומם.

תמונה: פלקס

חברות גלובליות עם בסיס חזק בישראל מאפשרות פתרונות כמעט בכל נקודה בעולם כמו פלקס שמאפשרת פתרון כמעט בכל אחד מ110 האתרים הפזורים על פני 30 מדינות, תוך ליווי ישראלי איכותי . היכולת לבצע את הסדרות הראשונות בישראל, תוך הקפדה על כל תנאי העברת מוצר מפיתוח לייצור, ניתוח תהליכים וכשלים ושימוש בכלים הקיימים בחברות גלובליות כמו פלקס, מקל בצורה משמעותית על הפתרון הכולל שפלקס מביאה ללקוח.

חברות הדיפנס הגדולות בישראל נהנות מפתרון זה ועוד יותר נהנות החברות הבינוניות והקטנות שלהן אין תשתית ייצור בעולם.

פלקס הינה חברת ההרכבות האמריקאית הגדולה ביותר בעולם, כאשר הסניפים הישראלים בהובלת מרכז התכנון והייצור בפתח תקווה משמשים היום כמרכז מצוינות לתחום הצבאי בארץ ובעולם, מעבר לפתרונות שפלקס מספקת לחברות בישראל, אנו רואים דרישה הולכת וגוברת לפתרונות לחברות בינלאומיות המחפשות פתרון בחברה שיש לה את היכולת, הניסיון ולא פחות מכך עומדת בכל הסטנדרטים הצבאיים מצד אחד והקפדה ללא פשרות על ייצור ותכנון בסטנדרטים בינלאומיים.

הדילוג בין השוק הביטחוני לשוק האזרחי מביא יתרונות רבים, לדוגמא מומחיות האתר בכל נושא ההקשחה מתאים לשוק הביטחוני אך במקביל נדרש ע”י תעשיות לא מעטות כמו התעשייה הימית, האווירית ותחום הרכב, ואכן פלקס בעצם היותה חולשת על מספר רב של תעשיות, יודעת להשתמש בידע לטובת כולם.

אחד הפרויקטים המשמעותיים ביותר שתוכנן ע”י מרכז הפיתוח של פלקס בפתח תקווה ומיוצר במקביל על ידי 2 מתוך שלושת מפעלי הייצור של פלקס בישראל, בוצע ומיוצר לטובת אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם שביקשה פתרון להעברת מידע בצורה פיזית, באופן מהיר, יעיל וזול, הפתרון נמצא ביכולות התכנון הצבאי והמומחיות בהקשחת מוצרים, שמקורם בסניף של פלקס בפתח תקווה וביכולות הייצור המתקדמות של המפעל החדש במודעין ובמפעל המתמחה בייצור צבאי במגדל העמק. התכנון המקורי שבוצע כולו ע”י הצוות הישראלי אומץ ע”י חברת התוכנה, שכולם יודעים את שמה והפך להיות אחד מפרויקט הדגל שלה.

נקודת ההשקפה של פלקס, באופן שונה מחברות אחרות, שם דגש על תכנון לייצור בצורה יעילה שמסתכם בסופו של דבר לעלויות ייצור נמוכות יותר, תוך בניית תהליך ייצורי יעיל ונכון, בניית סביבת הייצור כמו מבדקים חכמים והתקני ייצור, רובוטיקה ואוטומציה הינם חלק חשוב בייצור מוצר בצורה יעילה יותר, פלקס כ one Stop Shop מאגדת את כל היכולות בתוך הבית, אך לא חוששת להשתמש בפתרונות מדף אם נכון הדבר לטובת הפרויקט.

שיתופי הפעולה עם החברות הביטחוניות בארץ ובעולם , בשלב התכנון וכמובן בשלב הייצור ימשיך ויצמח בשנים הקרובות.

המאמר נכתב ע”י צוות פלקס בפתח תקווה, המהווה מרכז מצויינות עולמית בתחום הטכנולוגיות הצבאיות של חברת פלקס העולמית.

צוות פלקס פ"ת

תגובות סגורות