חברת Samtec השיקה את מחברי המתח Ultra Micro בעלי יכולת גמישות עיצובית מדהימה

חברת Samtec הכריזה על השקת מחברי mPOWER™ – הפתרון האולטימטיבי של למתח גבוה בעל גמישות עיצובית מדהימה ליישומים מבוססי חשמל בלבד או חשמל / סיגנל. למערכת מחבר מתח 20 מ”מ pitch (UMPT/UMPS) יש form factor קטן לצד יכולת של עד 18 Amps לכל להב.

מערכת מיקרו למתח גבוה זו מאפשרת חיסכון בשטח הלוח, ובנוסף היא מאפשרת העברה של אמפרג’ גבוה במיוחד לכל אינץ’ רבוע. בהשוואה למחברי המתח המסורתיים, המאפשרים העברה של 20 Amps לכל להב ב- form factor גדול, ה- mPOWER™ מעביר 18 Amps לכל להב במחצית מהגודל בערך, וכך מפנה את שטח הלוח לרכיבים אחרים או מאפשר למזער את גודל המארז.

בשל זמינות מגוון גבהי stack נרחב, ניתן להוסיף בקלות את ה- mPOWER™ לארכיטקטורות חדשות או קיימות לצד אחת ממערכות המחבר המהירות מבית Samtec לפתרון הייחודי של שני מקטעי מתח ו- signal/ground. גבהי ה- stack זמינים החל מ- 5 מ”מ עד 12 מ”מ ובנוסף ישנו פיתוח של עד 16 מ”מ עבור תאימות רבה יותר למערכות מחבר במהירות גבוהה אחרות, כולל מערכות תוצרת Samtec, כגון: AcceleRate® HD, Edge Rate®, SEARAY™, SEARAY™  0.80 מ”מ, LP Array™, Q Strip®, Q2™, Tiger Eye™, ועוד.

גמישות העיצוב מתאפשרת גם באמצעות מבחר של 2, 3, 4 ו- 5 להבי כוח (עד 10 להבים בפיתוח). התקן הוא בדיל מט או ציפוי זהב µ” 10 עם אפשרות ציפוי זהב µ” 30 על מנת לעמוד בתקנות ספציפיות. בנוסף, ללהבי הכוח יש 2 שלבי זיווג וההעמסה יכולה להיות סלקטיבית על מנת לעמוד בכל דרישה ספציפית ביחס למרחקי זחילה ומרווחי התקנה. בנוסף פיסות ריתוך אופציונליות מספקות יציבות לוח טובה יותר.

טרי אמרסון, מנהל מוצר micro rugged בחברת Samtec Inc., אמר כי “אני נרגש מהוספת mPOWER™ לקו המוצרים של חברת Samtec. זהו מוצר שיאפשר לכל מחבר איתות להפוך לשילוב של מתח ואיתות”. הוא הוסיף כי “מוצר זה מתאים מאד למספר תעשיות ויסייע למזער גדלים של מגוון רחב של יישומים”.

ישנן מגוון אפשרויות נוספות המצויות בשלבי פיתוח עבור מחברי mPOWER™ כולל גרסת זווית ישרה עם מונה של 2 עד 10 מיקומים, ומכלול כבל שקע הניתן לחיבור לטרמינל אנכי ולזווית ישרה, אשר יכלול latching ליישומים קשיחים יותר.

לפרטים נוספים, אנא היכנסו לדף mPOWER™ Ultra Micro Power Connectors באתר חברת Samtec.

תגובות סגורות