חברת מארוול וחברת סמסונג מרחיבות את שיתוף הפעולה האסטרטגי לתשתיות 5G

חברת מארוול, המתמחה בפתרונות מוליכים למחצה לתשתיות תקשורת, וחברת סמסונג הודיעו על הרחבת שיתוף הפעולה הארוך טווח שלהן בתחום תשתיות רשתות אלחוטיות. סמסונג ומארוול משתפות פעולה בפיתוח ובהשקת מגוון מעבדים לתשתיות רשתות LTE  והן לרשתות 5G NR, באופן המאפשר לחברות תקשורת לפרוס טכנולוגיה בריבוי תדרים, על מנת לעמוד בביקוש הגובר בהתמדה לשימוש רחב בנתונים על-ידי משתמשי קצה ויישומים חדשים.

רשתות הדור הבא דורשות אינטגרציה מקיפה של מספר טכנולוגיות המאפשרות קצבי נתונים מהירים, זמן המתנה קרוב לאפס, והגדלת צפיפות הרשת בהתאם לתקנים החדשים. בנוסף, הצורך להמשיך ולתמוך באופן סימולטני גם ברשתות LTE ו- LTE-A הוותיקות יותר, לצד רשת 5G NR הינו חיוני לפריסה יעילה וחסכונית.

LTE-A ו- 5G NR מאפשרות גם שימושים חדשים רבים, לרבות ערים חכמות, אוטומציה ביצור, שירות רפואי מרחוק, IoT ומציאות וירטואלית.

גיא אזרד, מנכ”ל מארוול טכנולוגיות ישראל אמר: “שיתוף הפעולה עם חברת סמסונג מהווה צעד אסטרטגי עבור מארוול העולמית ואף הופך אותנו ל שחקן דומיננטי בתחום ה- 5G  . מספר קבוצות במרכז הפיתוח הישראלי לקחו חלק משמעותי ואסטרטגי בפיתוח הרכיבים למשפחת הדור ה 5G, גם במסגרת המעבדים וגם במסגרת רכיבי המיתוג של המערכת. אנחנו שמחים על הזכות לתרום ולהיות חלק מההצלחה של מארוול העולמית בשוק ה 5G“.

רג’יב חוסיין, מנהל האסטרטגיה וסגן נשיא Marvell Semiconductor, העומד בראש קבוצת הרשת והמעבדים של החברה, אמר: כבוד גדול להיות שותפים של חברת סמסונג בפיתוח טכנולוגיה חדשנית שתניע את הגל הבא של חיבוריות חכמה ברשתות 5G. הפלטפורמה האלחוטית שלנו מספקת לשותפינו פתרון מקיף המאפשר פריסת רשתות LTE-A ו- 5G-NR, מנקודות הגישה וקצה הרשת ועד לליבת הרשת”.

לדברי גא’הו ג’און, סגן נשיא סמסונג העומד בראש פעילות המו”פ של החברה בתחומי עסקי הרשת אמר: “סמסונג מחויבת להוביל את הגל הבא של חדשנות בעידן ה- 5G, באמצעות עבודה משותפת עם שחקנים מרכזיים בתעשייה, לרבות מארוול. מינוף המומחיות במסחור טכנולוגיות LTE
ו-
5G, יאפשר לנו להמשיך ולבחון את הפוטנציאל אותו מציגות הטכנולוגיות המתקדמות לדחיפה אל מעבר למגבלות טכנולוגיות הרדיו החדשות הקיימות כיום”.

תגובות סגורות