חדשות היום

מסך הגיימינג החדש AOC AGON AG272FCX6 מחבר אתכם למשחק עם קצב ריענון של 165HZ וקיעור של 1800R

מומחית התצוגה AOC מכריזה על מסך ה- AOC AGON AG272FCX6, שהוא למעשה שדרוג למסך ה- 27″ (68.6 ס”מ) Full HD הקעור מדגם AG272FCX. מסך ה- AG272FCX6 מתחדש בקצב ריענון של 165Hz לעומת 144Hz אצל קודמו, ומגיע עם תג מחיר משתלם יותר. גיימרים אינם צריכים להתפשר יותר על איכות תמונה או תגובתיות, משום שפאנל ה- MVA של המסך מתהדר בזמן תגובה של 1ms MPRT, יחס ניגוד של 3000:1 וזוויות צפייה רחבות של 178°/178°. עיצוב המסך המרהיב של דגם ה- AG272FCX6, המגיע עם תאורת RGB מותאמת אישית, תופס מעט מקום ככל שניתן על שולחן העבודה, ומגיע עם סטנד ארגונומי עם התאמת גובה ומסגרת בעובי מינימלי להצמדה אידיאלית של מסכים זה לזה. תמיכת AMD FreeSync ממזערת “קריעות” ו- “גמגומים” בתמונה, מה שמגביר את תחושת ההיטמעות בתוך המשחק ואת תחושת החיבור באמצעות פאנל מהיר ורדיוס קעירות של 1800R.

מתחברים למשחק עם קצב רענון של 165Hz, רדיוס קעירות של 1800R וזמן תגובה של 1ms MPRT:

AOC AG272FCX6

ערוך למשחקים מהירים

מסך ה- AOC AGON AG272FCX6 מספק רמה חדשה לחלוטין של חוויית גיימינג, במיוחד עבור משחקי MMORPG, פעולה, מרוץ או Sim. פאנל ה- MVA בגודל 27″ מגיע עם רדיוס קיעור עדין של 1800R המגביר את תחושת ההיטמעות במשחק. המסך מגיע עם קצב ריענון מקסימלי של 165Hz, וכאשר הוא נמצא בשימוש עם AMD FreeSync, מבצע המסך תיקון עצמאי של קצב הריענון, ומתאים את קצב הפריימים המשתנה של כרטיס המסך לשנייה לקצב המשחק, בכך מנטרל “קריעות” בתמונה.

רזולוציית ה- Full HD מאפשרת למשתמשים לנצל עד תום את קצב הריענון איתו מגיע ה- AG272FCX6. עם 165Hz וזמן תגובה של 1ms MPRT, מופחת הטשטוש הנוצר מתנועות חדות במשחק, התנועות עצמן מרגישות טבעיות יותר, קווי המתאר חדים יותר, והמשחק כולו מתנהל בצורה חלקה ללא הפרעות או ריצודים בתמונה. כמו כן, יחס הניגוד העומד על 3000:1 של פאנל ה- MVA בא לידי ביטוי באופן מהפנט עם גון שחור עמוק, צבעים נאמנים למציאות וכיסוי של 100% מסולם הצבעים sRGB.

התאמה אישית מושלמת

ה- AG272FCX6, המכוון אל גיימרים שנהנים מהתאמה אישית של “עמדות הקרב” שלהם עם ציוד מחשוב שמגיע במגוון צבעים וגדלים ואפשרות תאורת RGB, מגיע עם תאורת LED אחורית בצבע אדום, ירוק או כחול בעיצוב המדמה כנפיים ושלוש רמות חוזק. יכולת ההתאמה האישית ממשיכה לסטנד ארגונומי לחלוטין, המציע התאמת גובה של 110 מ”מ, הטיה לצדדים וסיבוב על הציר. שלט חוטי מסוג QuickSwitch המגיע עם המסך מציע גישה מהירה למצבי המשחק של AOC (למשחקי FPS, מירוצים או RTS, ושלושה מצבי משחק הניתנים להתאמה אישית) ללא התעסקות עם תפריט ה- OSD, תוך שימוש בג’ויסטיק 5 הפעולות בתחתית המסך. ידית הנשיאה והכבל הראשי המובנים בסטנד המסך מאפשרים ניידות נוחה וקלה, כמו גם נראות נקייה מאשכולות של כבלים סבוכים על שולחן העבודה.

נוחות במשחק

שימוש במאפיין ה- Shadow Control המגיע עם מסך ה- AG272FCX6 מאפשר למשתמשים להבהיר אזורים חשוכים על מנת לראות בצורה טובה יותר את המתרחש מבלי להשפיע על יתר התמונה, ומבלי להחשיך אזורים בהירים. בנוסף, בכדי לאפשר לגיימרים לשחק בנוחות, מנטרלת טכנולוגיית ה- Flicker-Free של AOC הבהובים, ומצב Low Blue Light מפחית אור כחול, מה שממזער תחושות של אי נוחות ועייפות באזור העיניים. קישוריות המסך, המכילה שתי כניסות HDMI,כניסת DisplayPort, כניסת VGA ושתי כניסות USB 3.0, מאפשרת ריבוי חיבורים של יותר ממקור אחד. ניתן להאזין לאודיו דרך רמקולי הסטריאו המובנים במסך (2 x 3W), או להתחבר לשקע האזניות שנמצא מאחור.

מסך ה- AOC AGON AG272FCX6 יהיה זמין לרכישה בישראל החל מחודש יוני עם מחיר מומלץ לצרכן של 1899 ₪.

תגובות סגורות