חדשות היום

ראדא מדווחת על הזמנות בהיקף של 8 מיליון דולר

ראדא תעשיות אלקטרוניות בע”מ (NASDAQ: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ”מים טקטיים לכוח המתמרן, מדווחת על הזמנות חדשות שהתקבלו בחודשיים האחרונים בחברה, בהיקף של כ-8 מיליון דולר.

5 מיליון דולר מכלל ההזמנות התקבלו עבור המכ”מים מוגדרי התוכנה של ראדא, לשימושי אתראה  מפני פגזי מרגמה, טילים וארטילריה קצרת-טווח (C-RAM), לשילוב במערכות הגנה כנגד כלי טיס בלתי מאוישים (Counter-UAV), וכחלק ממערכות הגנה אווירית לטווחים קצרים (SHORAD). מרבית ההזמנות הינן הזמנות המשך מלקוחות קיימים אשר ביצעו הזמנות ראשוניות בעבר. כמו כן התקבלו הזמנות ראשונות מלקוחות ביטחוניים בעלי פוטנציאל להזמנות המשך משמעותיות בעתיד.

ההזמנות הנותרות, בהיקף של 3 מיליון דולר, הן הזמנות המשך למוצרים האוויוניקה של החברה, בהם מערכות לכלי טיס בלתי מאוישים, מערכות למסוקים, מקליטי וידאו דיגיטאליים, ותחזוקה של מערכות אוויוניקה.

ראדא צפויה לספק את כלל ההזמנות במהלך שנת 2019.

דב סלע, מנכ”ל ראדא אמר: “בעוד אנו מרוצים מיציבות עסקי האוויוניקה שלנו, המייצרים מזומנים לחברה, אנו נרגשים מהעובדה כי מנוע הצמיחה שלנו – מכ”מים רב-משימתיים מוגדרי תוכנה, ממשיך לצבור תאוצה. אנו ניצבים כעת בפני קבלת הזמנות המשך מלקוחותינו הראשונים, לצד הזמנות ראשוניות מלקוחות חדשים, המעידים על הפוטנציאל העתידי המשמעותי של תחום זה. קצב והיקף ההזמנות החדשות מתקפים את צפי ההכנסות לשנת 2019 בשיעור של מעל ל-40 מיליון דולר עליו דיווחנו לאחרונה,, המייצג גידול של 40% ביחס לאשתקד.”

 

תגובות סגורות