חדשות היום

סנאפצ’ט מחפשת את ההשקעה הבאה בישראל

“סנאפצ’ט מחפשת עובדים במרכז ובצפון” סיפר איל ז’ק, מנהל חטיבת הפיתוח של החברה באירוע הסקאוטינג של רשת Open Valley

חברת סנאפצ’ט ישראל ומשקיעים בינלאומיים נוספים לקחו חלק באירוע חשיפת יזמים שנערך השבוע ברמת ישי. האירוע נועד לאפשר לנציגי סנאפצ’ט יחד עם משקיעים נוספים לאתר טכנולוגיות ישראליות כבר בשלבים הראשונים ולהשקיע בהן, או לרכוש את פעילותן.

האירוע נערך בהובלת רשת OpenValley, המתמחה בעולמות היזמות והחדשנות, ומהווה מנוע לצמיחה וטיפוח סטארט-אפים וארגונים, תחת הכותרת Start up on the grill. איל ז’ק, מנהל חטיבת הפיתוח של סנאפצ’ט סיפר את סיפורה של חברת “סימאג’ין” מכפר יהושע, אשר נקנתה לפני שלוש שנים על ידי סנאפצ’ט, והפכה למרכז פיתוח של החברה. איל סיפר כי סנאפצ’ט בחרה בסימאג’ין לא רק בשל המוצר אלא גם בזכות החיבור הטוב של הצוות, ואף אמר כי החברה מחפשת כעת עובדים למרכזיה בכפר יהושע ובמרכז.

עוד השתתפו באירוע רו”ח גיל ברק – ראש משרד חיפה של PwC Israel, עו”ד דורון שוופי -שותף מנהל פירמת עו”ד ש. פרידמן, רועי טל – מנהל יחידת פועלים היי טק צפון, יוסי אקרמן – שותף מייסד OpenValley ואופיר דובובי – שותף-מייסד .OpenValley במהלך האירוע, ארבע חברות סטארט-אפ התחרו על תשומת ליבם של גופי ההשקעה הבינלאומיים, אשר יפתחו יחד עם החברה זוכה ערוצי הזדמנויות ושיתופי פעולה. נציגיהן עלו על הבמה והציגו את עצמם ואת המיזם שלהם, כשהקהל שהורכב מאנשי מקצוע, יחד עם השופטים, נתן להם פידבק לגבי המיזם, אופן ההצגה ועוד. הזוכה בתחרות הייתה חברת “NowTecc” שהוצגה על ידי המנכ”לית אנסטסיה לוגויננגו, שזכתה וגרפה מחמאות על המוצר, המודל העסקי ואופן ההצגה הכולל.

שירי גרין אלגביש, מנכ”לית רשת מרכזי היזמות OpenValley סיפרה על האירוע: “האירוע כלל בתוכו את כל הערכים שרשת OpenValley מנסה לקדם באופן יומיומי, והם עידוד ופיתוח האקו-סיסטם הישראלי, באזורים בהם הוא נחוץ באמת, מחוץ לערי המרכז. לכל אורך השנה אנו מקיימים אירועים שונים ופועלים על מנת לייצר הזדמנויות ייחודיות עבור כל חברה שלוקחת חלק בקהילה שלנו. OpenValley הינה רשת המתמחה בעולמות היזמות והחדשנות ומהווה מנוע לצמיחה וטיפוח סטארט-אפים וארגונים, באמצעות מתחמי יזמות, השראה ולמידה. פעילות הרשת מוכוונת להגדלת סיכויי ההצלחה של סטארטאפים וחברות המשתייכות לקהילת OpenValley וזאת על ידי הקמת מרחבי עבודה מעוררי השראה ובעלי ערך, יצירת שיתופי פעולה ונטוורקינג, ליווי ומנטורינג לחברות, תמיכה בתהליכי מימון, שותפות ופיתוח עסקי. המתחמים פועלים במודל Eco Working Space המשלב בין מתחם עבודה מרווח ומעוצב, לבין חיבורים עם מגוון גופים וחברות במשק המקומי ובעולם.

 

 

תגובות סגורות