סרגון תספק כיסוי ארצי של שירותי 4G רחבי פס למפעיל סלולרי בגינאה המשוונית MUNI S.Aותסייע בגישור על הפער הדיגיטלי בעיר הבירה

סרגון נטוורקס (נאסד”ק: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום כי נבחרה על ידי MUNI S.A, מפעיל תקשורת סלולרית בגינאה המשוונית, לשדרוג והרחבת הרשת הסלולרית שלו לאספקת שירותי 4G בכיסוי האזורים היבשתיים במדינה והאי בו שוכנת עיר הבירה. באמצעות פרויקט זה, MUNI S.A מצפה להשיג כיסוי ארצי לשירותי סלולר רחבי פס ולגשר על הפער הדיגיטלי במדינה ואל מול עיר הבירה. כדי לעמוד ביעד זה, סרגון התקינה את קו התמסורת בתחום תדרי המיקרוגל הנחשב לארוך ביותר, המגיע ליותר מ-240 ק”מ במפרץ גינאה. פרויקט זה מסתכם ב-3.4 מיליון דולר, משלוחים ראשונים החלו ברבעון הראשון של 2019. סרגון מצפה כי פרויקט זה יסתיים ב-2019.

MUNI S.A ביקשה מסרגון למצוא פתרון לאספקת שירותי 4G לכ-330 אלף אזרחים באי, ולאפשר תקשורת בין שטח אי הבירה לשטח היבשה במדינה – משימה גדולה בהתחשב במרחק הרב שביניהם. סרגון עמדה באתגר זה באמצעות התקנה מוצלחת של פתרון 4G לתקשורת סלולרית למרחקים ארוכים לאורך מרחק מרשים של 240 ק”מ במפרץ גינאה, מאזור החוף לאי. לרוב, קווי תקשורת סלולרית לטווחים ארוכים נפרסים למרחקים של 50-70 ק”מ. פלטפורמת ה-IP-20 מאפשרת להעביר קיבולת 4G לשדרת הרשת הראשית באופן אמין ויציב מעל פני הים ובתנאי אקלים משתנים, כמו אלה השוררים בחופי אפריקה, ולהתגבר על קשיי ההתפשטות של אותות בתדרי מיקרוגל גבוהים בתנאים אלו. כמי שהתקינה אלפי קווי תקשורת סלולרית לשדרת הרשת הראשית מאזורי איים לשטח החוף עבור מספר ספקי שירותי תקשורת בעולם, לסרגון המומחיות, השירותים המקצועיים וצוותי העבודה כדי לעמוד באתגר של MUNI S.A ולקבוע שיא בהפעלה של קו 4G בתדרי מיקרוגל לשדרה הראשית של הרשת למרחק הארוך ביותר. באמצעות הפתרון של סרגון, MUNI S.A תוכל להבטיח איכות שירות גבוהה לרשת 4G אשר תעשה שימוש במשאבים נמוכים משמעותית, במונחי צריכת אנרגיה ושטח נדל”ני במגדלי תקשורת – הנחשבים מרכזיים בהתקנה של רשת באזורי אפריקה דלי המשאבים.

“אנו נרגשים לשתף פעולה עם סרגון בשדרוג הרשת שלנו משירותי 2G/3G ל-4G”, ציין עומאר בונקונגו (Oumar Bonkoungou), מנכ”ל MUNI S.A. “סרגון עמדה בהצלחה באתגר שהצבנו לה לאספקת שירותי 4G סלולריים בשדרה המרכזית של הרשת במהירות גבוהה בין עיר הבירה שלנו השוכנת על אי לבין שטחי החוף במדינה. הודות להישג יוצא דופן זה, אנו יכולים גם להרחיב את בסיס המנויים שלנו ולשפר את שירותי ה-4G עבור לקוחותינו בשתי הערים הגדולות במדינה”.

“סרגון גאה על כך שנבחרה להקים רשת 4G סלולרית רחבת פס לאזרחי גינאה המשוונית”, אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “אנו שמחים לקחת חלק ביוזמה ששמה לה למטרה לגשר על הפער הדיגיטלי לטובת חלק משמעותי באוכלוסייה אשר ציפה לשירותי סלולר רחבי פס בבירת המדינה. הישג זה מהווה עדות לאיכות השירותים המקצועיים וצוותי העובדים שלנו בשטח, וכמובן לטכנולוגיית התמסורת הסלולרית המובילה שלנו. עם שיעור חדירה נוכחי של שירותי הסלולר הנאמד בכ-60% בלבד, לגינאה המשוונית יש פוטנציאל צמיחה מצוין, וסרגון שמחה לאפשר ל-MUNI S.A לספק קישוריות בכל רחבי המדינה ולהרחיב את בסיס הלקוחות”.

תגובות סגורות