פרס החדשנות לשנת 2019 של איגוד יצרני המכוניות הוענק ליובל ויסגלס מחטיבת הגנת הסייבר של HARMAN

איגוד יצרני המכוניות (Alliance of Automobile Manufacturers) בארה”ב העניק את פרס החדשנות ו״התרומה לכלל תעשיית הרכב״ לשנת 2019, ליובל ויסגלס, סגן נשיא ומנכ”ל היחידה העסקית להגנת סייבר בחברת HARMAN. הפרס הוענק על ״פיתוח טכנולוגיות פורצות דרך בתחומי הגנת סייבר לתעשיית האוטומוטיב, המלוות את ההגנה על מכוניות משלב התכנון המוקדם, דרך הייצור ועד אחרי העלייה לכביש״.

לדברי ועדת הפרס, ״ HARMAN עובדת בצמוד ליצרני מכוניות כדי לנתח את האיומים על כלי רכב ומפתחת טכנולוגיות שמוטמעות במכוניות מקושרות ואוטונומיות כדי להגן עליהן מגורמים מזיקים״. הפרס ניתן במסגרת אירוע Autos2050, שנערך בוושינגטון, בנוכחות שרת התחבורה של ארה״ב, איילין צ׳או.

״מדובר במנהיגים היצירתיים ביותר שמעצבים את עתיד תעשיית הרכב העולמית״, אמר דייב שוויטרט, נשיא-זמני ומנכ״ל איגוד יצרני המכוניות. ״חשוב להצביע על החלוצים ומחוללי החדשנות בתעשיית הרכב, אלה שהופכים את החזון והחלומות למציאות. לטכנולוגיות ולעבודה של מובילי החדשנות יש פוטנציאל להביא עימם יתרונות רבים לחברה, בתחומי בטיחות מכוניות, כמו גם הגדלת ניידות וצמצום תקלות״.

״נהיגה אוטונומית ומכוניות מקושרות מחייבות תשתיות הגנת סייבר חזקות, אך גם השקעה נכבדת במו”פ, כדי להתמודד בצורה חכמה ויצירתית עם האיומים החדשים שמערכות אוטונומיות מכניסות לתעשיה”, אמר ויסגלס. ״חטיבת הגנת הסייבר של HARMAN, שחלק נכבד מאנשיה ממוקם בישראל, מספקת כיום פתרונות הגנת סייבר מתקדמים ליצרניות הרכב ברחבי העולם ועובדת באופן שוטף וצמוד עם גופי ממשל ואיגודים מקצועיים, על מנת לפתח ולהטמיע סטנדרטים מקובלים והנחיות מימוש, לטובת כלל התעשיה ולשמירה על בטיחות הנוסעים והרכבים״.

HARMAN, חברת הבת של סמסונג, מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם. שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.

תגובות סגורות