חדשות היום

פתרון Fusion Design Platform של סינופסיס חצה את רף ה-100 Tapeouts בשנה הראשונה ומחזק את הובלת החברה ב-7 ננו-מטר

סינופסיס (Nasdaq: SNPS) הכריזה שפתרון ה-Fusion Design Platfrom שלה השיג אבן דרך משמעותית כשחצה את רף ה-100 Tapeouts בתהליך ייצור של טכנולוגיית 7 ננו-מטר בשנה הראשונה – תהליך שאומץ על ידי לקוחות הנהנים מאיכות תוצאות (Quality of Results – QoR) טובה יותר ב-20% ומזמן ריצה מהיר פי שתיים (Time to Results – TTR). פתרון ה-Fusion Design Platform, המורכב מכלי תכנון דיגיטליים מובילים של סינופסיס, מגדיר מחדש את הגבולות הקונבנציונליים של כלי תכנון. הפתרון כולל שיתוף בין מנועי תכנון שונים ועושה שימוש במודל נתונים ייחודי עבור ייצוג לוגי וייצוג פיזי ומספק צריכת הספק נמוכה יותר וביצועים גבוהים בתכנונים מאתגרים בתהליכי ייצור בטכנולוגיית 7 ננו-מטר.

“מעודד לראות את ההטמעה המהירה של ה-Fusion Design Platform בקרב לקוחותינו”, אמר ססין גאזי, מנכ”ל משותף של קבוצת התכנון בסינופסיס. “עבדנו באופן הדוק עם צוותי התכנון של הלקוחות בכדי לתכנן פלטפורמה שיכולה להתמודד עם האתגרים הטכניים המאתגרים בתהליכי ייצור מתקדמים. באמצעות שימוש ב-Fusion Design Platform ב-7 ננו-מטר, צוותי תכנון יכולים להשיג רמות חדשות של תפוקה, לחזק את הבידול של התכנון שלהם ולהביא את המוצרים שלהם לשוק הרבה יותר מהר”.

פתרון ה-Fusion Design Platform מספק אופטימיזציית EUV (Extreme Ultra Violet) מבוססת מיטוב של single exposure, via pillars, מימוש via stapling עבור יכולת מקסימלית של חיווט וניצולת תכנון וכן רמה מינימלית של IR-drop ו-electro migration. הפתרון מספק יכולת גבוהה של ה-full flow ומאפשר חיזוי תוצאות סופיות בשלבי ההתחלה בטכנולוגיית ייצור של-7 ננו-מטר לצד המספר הנמוך ביותר של איטרציות תוך שימוש בסינתזת Design Compiler Graphical ו-Design Compiler NXT, IC Compiler II place and route Fusion Compiler, PrimeTime signoff, StarRC extraction, אנליזת הספק על ידי RedHawk  וכלי signoff פיזי IC Validator.

תגובות סגורות