חדשות היום

NEC וסרגון משתפות פעולה להרחבת פעילותן בתחום התמסורת האלחוטית ברשתות 5G בעולם

החברות פועלות להאצת זמינותן של טכנולוגיות מתקדמות ופתרונות לתמסורת אלחוטית בתדרים גבוהים עבור רשתות 5G 

חברת NEC Corporation (NEC; TSE: 6701) וסרגון נטוורקס (נאסד”ק: CRNT) הודיעו היום על חתימת הסכם לשיתוף פעולה להרחבת פעילותן בתחום רשתות תמסורת אלחוטית בעולם.

עם האצת פריסות הדור החמישי, רשתות הסלולר הופכות מתוחכמות ומורכבות יותר ועל כן מצריכות פתרונות תמסורת אלחוטית מתקדמים המספקים מענה לאתגרי רשת הדור החמישי תוך הרחבת יכולות הבינה הרשתית והבטחת פריסה פשוטה יותר של הרשת. ההסכם כולל תוכנית פיתוח, לפיה החברות יפעלו למינוף הניסיון העשיר והיכולות הייחודיות של החברות בתחומי תקשורת המיקרוגל (microwave) והגלים מילימטריים (millimeter-wave), על מנת לפתח טכנולוגיות מתקדמות אשר יאפשרו להאיץ חדשנות ולספק פתרונות פרימיום לשימושי תמסורת אלחוטית ברשתות 5G. כל אחת מהחברות, NEC וסרגון, תספק את הפתרונות השונים והייחודיים שלה, אשר יתבססו על הטכנולוגיות המתקדמות הללו.

NEC וסרגון ישתפו פעולה על מנת לפתח ולספק טכנולוגיות אטרקטיביות עבור  ספקיות שירותי תקשורת“, אמר אקייקו קומגאי (Akihiko Kumagai), סגן נשיא בכיר ב-NEC Corporation. “ל-NEC ניסיון של למעלה מ-80 שנים בשוק פתרונות התקשורת בתדרי המיקרוגל, ושיתוף פעולה זה מהווה נדבך אחד באסטרטגיה ובמחויבות לטווח ארוך של NEC עבור שוק זה. ההסכם יסייע ל-NEC להמשיך ולצמוח כמובילה עולמית בעסקי התמסורת האלחוטית”, הוא הוסיף.

“שיתוף פעולה זה מהווה עדות למחויבות של סרגון להמשיך ולהאיץ את פיתוחן של טכנולוגיות הדור הבא”, מסר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “ההסכם יאפשר לסרגון לקדם עוד יותר את מובילותה בשוק הדור החמישי ע”י הובלה בחוד החנית של חדשנות אשר מספקת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עבור רשתות התמסורת האלחוטית, ותסייע לספקיות שירותי התקשורת לשמר את עליונותן”.      

תגובות סגורות