גילת מדווחת על ניסוי מוצלח, לראשונה אי פעם, של קישוריות 5G על גבי לוויין נמוך-מסלול, באמצעות לוויין ה-Phase 1 LEO של Telesat

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי  המודם הלווייני של גילת המיועד ללווייני LEO אפשר, לראשונה אי פעם, העברת שירותי 5G על גבי לוויין במסלול לווייני נמוך (LEO). הניסוי המוצלח בוצע בידי מפעיל Tier-1 אירופאי בחודש שעבר באמצעות שימוש בלוויין ה-Phase 1 LEO של Telesat המחובר למרכז בדיקות ה-5G של אוניברסיטת סוריי.

ההדגמה כללה צ’אט בווידאו, גלישה באינטרנט, וצפייה ישירה בווידאו באיכות של עד 8K. בנוסף, צוות הפרויקט שידר וידאו 4K לקצה רשת ה-5G, יכולת שתהווה בעתיד תפקיד מרכזי ברשת 5G. בחינה בזמן אמת של צפייה בתכנים עשירים אלו הושגה באמצעות שימוש בטכנולוגיית סלולר 5G אשר מציעה יתרונות רבים אך דורשת פתרון תמסורת מתקדם אשר יכול להרחיב יתרונות אלו במהירות ובעלות משתלמת למשתמשים בפריפריה. הבדיקה אישרה כי ניתן לספק את פתרון ה-5G הנדרש באמצעות טכנולוגיית המודם הלווייני של גילת עם לוויין
ה-Phase 1 LEO של Telesat.

” Telesatגאה לשתף פעולה עם חברות חדשניות כמו גילת אשר זיהתה את הפוטנציאל שבמערכת ה-LEO של Telesat בכדי לאפשר שימוש ביישומי 5G הדורשים השהיה נמוכה כמו צפייה בווידאו באיכות 4K, “אמר מישל פורסט, מנהל תחום ההנדסה ב-Telesat. “הניסוי שבוצע אישר כי ארכיטקטורת ה-LEO המעולה של Telesat מאפשרת אספקת שירותים הרגישים להשהיות ובקצב נתונים גבוה כמו קישוריות 5G”.

“גילת גאה לקחת חלק באבן דרך תעשייתית המציגה את יכולות פתרון התמסורת שלנו אשר מאפשר הצגת תוצאות חסרות תקדים ליישומי הדור הבא, 5G, על גבי לוויין ה-Phase 1 LEO של Telesat, אמר אמיר יפה, ראש תחום לקוחות גלובליים בגילת. “ניסוי זה מחזק עוד יותר את שיתוף הפעולה האסטרטגי של גילת עם Telesat בהצגת יישומים ברמה הגבוהה ביותר על גבי לוויין LEO ומחזק עוד יותר את מעמדה של גילת כמובילה בתמסורת סלולרית.”

תגובות סגורות