מלם תים מרחיבה את פעילות הדיגיטל: רוכשת את חברת Webit ממודיעין עילית

Webit מעסיקה כ-50 עובדים מהמגזר החרדי, ותהפוך לאחר הרכישה למרכז פיתוח של מלם תים במודיעין עילית, היקף העסקה מוערך במיליוני שקלים.  

שרון עזרא, סמנכ”ל אגף פרויקטים ומומחים טכנולוגיים במלם תים: “תחום הדיגיטל הוא אחד ממנועי הצמיחה של מלם תים. שקלנו גם הקמת אתר אופ-שור בחו”ל אך בחרנו לרכוש את Webit בשל הערכתנו הרבה למפתחים ולצוות הניהולי שלה. הרכישה תאפשר לנו להגדיל את מספר המפתחים בתחום הדיגיטל בכ-25% ותסייע למיצוי פוטנציאל הצמיחה בתחום זה”

קבוצת מלם תים רוכשת את חברת הדיגיטל Webit ממודיעין עילית, שנוסדה ומנוהלת על ידי נסים חזן.  הרכישה היא חלק מאסטרטגיה של מלם תים להרחיב את פעילותה בתחום הדיגיטל, שהוא אחד מתחומי הפעילות הצומחים ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות. היקף העסקה מוערך במיליוני שקלים.

Webit, שהוקמה ב-2010, מפתחת מוצרים דיגיטליים ופתרונות תוכנה מתקדמים עבור עיריות, מוסדות, חברות סטארט-אפ ומגוון חברות עם עסקים מקוונים . פעילות WebIT כוללת קבוצת פיתוח גדולה בטכנולוגיות Web  מתקדמות -Angular, VueJS, React, NodeJS – וכן קבוצת פיתוח Native Apps, והיא בעלת ניסיון רב בפיתוח  ייעודי למערכות ההפעלה Android ו-iOS. עם לקוחותיה נמנים בין היתר עיריית ירושלים, מטרופולין תחבורה ציבורית, אוניברסיטת בר אילן, ארגון מורשה עולמי, עמותת סחלבים, קרן אור לנוער, לגעת ברוח ועוד. מערכת הפח החכם שלה, המוטמעת בימים אלו בירושלים, מייעלת את עבודת פינוי האשפה באמצעות חיישנים המותקנים בפחים. תודות לכך, ניתן להתוות לקבלני פינוי אשפה את ניתוב האשפה האופטימאלי, העירייה חוסכת כסף ומייעלת את ניצול המשאבים שלה ומעל הכול – התושב זוכה לשירות טוב יותר.

החברה מעסיקה כ-50 עובדים, רובם ככולם מהמגזר החרדי. אתר Webit יוסב עם הרכישה לקבוצת פיתוח near shore של מלם תים והעובדים ימשיכו להיות מועסקים באתר כעובדי מלם תים. חזן, המייסד, יצטרף לקבוצה וינהל את קבוצת הפיתוח במודיעין עילית, אשר תעבה את פעילות הדיגיטל הקיימת של מלם תים.

שרון עזרא, סמנכ”ל אגף פרויקטים ומומחים טכנולוגיים במלם תים, אמר: “תחום הדיגיטל הוא אחד הצומחים בעולמות ה-IT ואחד ממנועי הצמיחה של מלם תים בשנים האחרונות. אנחנו מעסיקים כיום כ-200 עובדים בתחום הדיגיטל בלבד. בשנה האחרונה שקלנו מספר חלופות שיאפשרו לנו למצות את מלוא פוטנציאל צמיחת הפעילות בתחום זה, כשבין היתר בחנו גם הקמת אתר אופ-שור בחו”ל, עקב המחסור בעובדי פיתוח בתחום הדיגיטל בישראל. בסופו של דבר, בחרנו לרכוש את Webit, שאיתה אנחנו משתפים פעולה זה תקופה ארוכה, בשל הערכתנו הרבה לרמה הגבוהה של אנשי הפיתוח והצוות הניהולי. הרכישה תאפשר לנו להגדיל את מספר המפתחים שלנו בתחום הדיגיטל בכ-25% ותתמוך בהמשך צמיחתנו המהירה בתחום זה”.

נסים חזן, מייסד Webit, אמר: “הקמתי את Webit כשתחום שירותי הדיגיטל בישראל היה בראשית דרכו, ויחד עם צוות העובדים והעובדות המוכשר הפכנו אותה לשחקן משמעותי בתחום. שיתוף הפעולה העסקי עם מלם תים בשנה האחרונה הוכיח את עצמו ואיפשר לנו לבצע קפיצת מדרגה עסקית נוספת. כשעלתה האפשרות של רכישת Webit על ידי מלם תים, היה לי ברור כי זהו מהלך טבעי ונכון לשני הצדדים, שייאפשר לנו למקסם את יכולותינו על ידי שילוב החוזקות שכל צד מביא עמו לעסקה. אני שמח וגאה להצטרף לקבוצת ה-IT המובילה בישראל ובטוח ששילוב הכוחות יאפשר לנו להגיע יחד לפסגות חדשות”.

ראש העיר מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן: “אנו שמחים ומברכים על הבחירה של מלם תים לרכוש את חברת Webit, בניהולו המוצלח של ר’ ניסים חזן, אשר הקים חברת סטרטאפ פורצת דרך בקנה מידה בינלאומי בפיתוח מערכות תוכנה, שמרכז הפיתוח שלה פועל בעיר מודיעין עילית ומעסיק עובדות תושבות העיר.

 אין ספק כי סוד הצלחתה של חברת Webit טמון בעיקר בהון האנושי ואיכות העובדות. אנו מודים באופן מיוחד למנכ”ל מלם תים אשר הודיע כי החברה תקלוט בקרוב עשרות עובדות נוספות תושבות העיר. אנו רואים בצעד חשוב זה את הפיכתה של  חברת מלם תים לשותפה נאמנה בהצלחתה הגדולה של מודיעין עילית, שזוכה להיות תורה וגדולה במקום אחד”.

תגובות סגורות