חברת Rakuten היפנית בוחרת באלוט לצורך אבטחת הרשת הסלולרית הווירטואלית המקומית בענן

אלוט בע”מ (LTD  NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ואבטחה עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי החברה נבחרה על ידי  Rakuten, מובילה עולמית במתן שירותי אינטרנט, לצורך אספקת פתרון אבטחה וירטואלי מתקדם, עבור הרשת הסלולרית של Rakuten שתושק בקרוב.

באמצעות פתרונות ניהול ואבטחת תעבורת הרשת של אלוט,  Rakuten Mobileצפויה לספק את אחת מהרשתות הבטוחות ביותר ביפן. ניהול התעבורה האחודה ופלטפורמת אבטחת הרשת של אלוט יספקו הגנה עבור הרשת הסלולרית ותעבורת המשתמשים של Rakuten. רשת הסלולר הווירטואלית המקומית בענן של  Rakuten כבר השלימה בהצלחה מבחנים מקצה לקצה שהוכיחו יציבות וסקלאביליות של השירותים. ההשקה של השירותים המסחריים של  Rakuten ,המוגנים על ידי אלוט, מיועדת לחודש אוקטובר 2019.

“אלוט נרגשת להיות שותפה טכנולוגית מובילה בתכנית של Rakuten להיות פורצת דרך בשוק הסלולר היפני”, אמר ארז ענתבי, מנכ”ל אלוט. “אנו  שמחים שפתרונות האבטחה שלנו עומדים בקנה אחד עם היעדים העסקיים של Rakuten ואנו מצפים להזדמנות בו הפתרון הסקלאבילי שלנו יגדל בד בבד עם בסיס המשתמשים של Rakuten Mobile”.

” Rakutenבחרה באלוט מתוך שוק רווי מתחרים, זאת בשל יכולתם לספק ולהבטיח רשת המתבססת על פתרונות אבטחת רשת מתקדמים וניהול רשת שלא יכולנו לאתר במקומות אחרים”, אמר טארק אמין(Tareq Amin) סמנכ”ל טכנולוגיות ב Rakuten-” חיוני שנספק שירותי סלולר מלאים ומאובטחים ללקוחותינו.  באמצעות הטכנולוגיה של אלוט יתאפשר לנו לעשות זאת”.

 

תגובות סגורות