חדשות היום

עד 2022 כל המכוניות של תאגיד פיאט-קרייזלר יעשו שימוש בטכנולוגיות קישוריות של HARMAN שפותחו בישראל

תאגיד הרכב האיטלקי-אמריקאי פיאט-קרייזלר (FCA), הכולל בין היתר את מותגי הרכב אלפא רומיאו, ג’יפ, פיאט, קרייזלר, מזראטי ואחרים, הודיע כי בחר בפתרונות הקישוריות של HARMAN ובטכנולוגיות של גוגל לטובת שילוב ברכבי העתיד של החברה, בלמעלה מ-150 מדינות. התאגיד ציין כי ישתמש בפלטפורמת הענן של HARMAN (Ignite cloud), שחלקה מפותח בישראל, כדי להטמיע במכוניות שמייצרת החברה מגוון שירותים מקושרים לתגבור ושיפור חוויות הנהיגה והנסיעה של כלל הנוסעים ברכב.

המערכת של HARMAN תסייע לבעלי המכוניות לחזות צרכים הקשורים בתחזוקת כלי הרכב, תאתר עבורם תחנות תדלוק וטעינה חשמלית, תדווח להם על בעיות תנועה, תשלח להם מבצעים מיוחדים במסעדות בציר הנסיעה ותספק להם סיוע ושירות לקוחות בזמן אמת – ובלחיצת כפתור אחת. טכנולוגיית ה- OTA (Over-the-air programming) של HARMAN שמפותחת בישראל, וכבר נמצאת בשימוש של 23 יצרני רכב נוספים, תשמש לעדכון אלחוטי של כל המכוניות המקושרות של החברה.

בנוסף תציע הפלטפורמה קישוריות רשת 4G ותמיכה במעבר לדור 5. לדברי FCA, הנהנים הנוספים בחיבור עם HARMAN יהיו ספקי שירותים, מפעילי ציי מכוניות ומפיצי רכב. הפתרונות של HARMAN, דוגמת פלטפורמת תא הנהג הדיגיטלי, המשדרגת את עולם מערכות האינפוטיינמנט של היום (מבוססות האנדרואיד של גוגל), ישולבו אף הן במכוניות של פיאט-קרייזלר. בין החידושים מהם יהנו הנהגים והנוסעים: אפשרות לקבלת תכנים המותאמים אישית לשוהים ברכב, סייען להפעלה קולית, איתור סטייה ממסלול, ניטור 360 מעלות ופתרונות בטיחות חדשים. בעתיד הלא רחוק יוכלו המערכות במכוניות גם ״לדבר״ עם תשתיות הערים החכמות ומוצרים נוספים של סמסונג (חברת האם של HARMAN) וליהנות, לדוגמה, מביטוח ׳פר נסיעה בפועל׳, פתרונות שיתוף רכבים ואחרים. הטמעת המערכת במכוניות תחל במחצית השניה של 2019 ועד 2022 כל הרכבים מבית  פיאט-קרייזלר יהיו מקושרים.

HARMAN מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים. בישראל רכשה HARMAN בעבר ושילבה בפעילותה את iOnRoad , מתחום ההתרעות בדרך , Red Bend שמאפשרת לחבר את המכוניות של היום לענן וחברת הסייבר לרכב, TowerSec. את HARMAN ישראל מנהל אורן בצלאלי.

תגובות סגורות