דאסו סיסטמס וחברת Medidata Solutions ישתפו פעולה כדי להאיץ חדשנות בתעשיית מדעי החיים ליצירת חוויה ממוקדת-מטופל באמצעות פלטפורמה שיתופית.

  • פתרונות הענן הקליניים המובילים בשוק של Medidata Solutions משמשים 1,300 לקוחות ברחבי העולם על מנת לפתח את הטיפוליים החדשניים ואת הביצועים הקליניים שלהם.
  • מידול מדעי, סימולציה ונכסים דיגיטליים חובקי עולם של ידע וניסיון מניסויים רפואיים משתלבים להאיץ פיתוח בבריאות מותאמת אישית, לרווחת המטופל.
  • תעשיית מדעי החיים תהנה גם מאפקט הפלטפורמה המקיף את שלב המחקר והגילוי, הפיתוח, הבדיקות הקליניות, הייצור ומסחור של פיתוח תרופות חדשות.

דאסו סיסטמס וחברת Medidata Solutions, המובילה את השינוי הדיגיטלי בתעשיית מדעי החיים בתחומי הפיתוח הקליני, המסחר וניתוח נתונים בעולם האמיתי, הודיעו על חתימת הסכם סופי לרכישת Medidata  על ידי דאסו סיסטמס בעסקת מזומנים בשווי 92.25 דולר למנייה של Medidata, המציגה שווי חברה בסך- 5.8 מיליארד דולר. העסקה אושרה פה אחד על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות. שנת הכספים של Medidata הסתיימה ב- 31 בדצמבר 2018 והכנסותיה הסתכמו ב- 636 מיליון דולר.

עם רכישתה של Medidata , הממוקמת בארה”ב, ופתרונותיה הקליניים והמסחריים, דאסו סיסטמס תחזק את מעמדה כחברה מבוססת מדע, ותספק לתעשיית מדעי החיים  פלטפורמה עסקית חוויתית משולבת עבור גישה כוללנית מקצה לקצה של פיתוח וגילוי, בדיקות קליניות, ייצור ומסחור של טיפולים וטכנולוגיות בריאות חדשות.

“הסכם זה מסמן ציון דרך משמעותי עבור תעשיית מדעי החיים וערכו של העולם הווירטואלי בהספקת מענה למורכבות הטמונה בפיתוח רפואה מותאמת אישית וחוויות ממוקדות-מטופל. התחדשות מדעית וביצועים תעשייתיים מחייבים יצירת גישת פלטפורמה המחברת את הנקודות בין אנשים, רעיונות ונתונים”, אמר ברנרד צ’רלס, סגן יו”ר ומנכ”ל דאסו סיסטמס. “המעמד המוביל של Medidata  בניסויים קליניים משלים את פתרונות מדעי החיים בפלטפורמה השיתופית שלנו, DEXPERIENCE 3 . התרחבות הפעילות של Medidata לאחרונה לתחומי ראיות וניתוח בעולם האמיתי, יחד עם העוצמה של מידול וסימולציה, מראים כיצד העולם הווירטואלי עשוי לזרז משמעותית את פיתוח הדור הבא של טיפולים כוללניים עבור המטופל. אנו נמצאים כעת בעמדה טובה המאפשרת  לנו ליצור שינוי משמעותי בתעשיית מדעי החיים, הממחיש את מטרת החברה להביא לשילוב הרמוני של המוצר, הטבע והחיים.”

המומחיות הקלינית והפתרונות מבוססי הענן של Medidata מסייעים בפיתוח ומסחור של טיפולים חכמים יותר עבור 1,300 לקוחות ברחבי העולם, כולל חברות תרופות וביוטכנולוגיה, ארגוני מחקר חוזי (CRO) ומרכזים ואתרים רפואיים. הפתרונות של החברה מאפשרים לייעל ולשפר את האיכות של תכניות הפיתוח הקליני, על ידי שיפור תהליכי קבלת החלטות, האצת ביצוע ופיקוח של תהליכים, צמצום הסיכון התפעולי, הפחתת עלויות והתאמת אסטרטגיות הניסוי. 13 מתוך 15 התרופות המובילות שנמכרו בשנת 2018 פותחו על ידי הטכנולוגיה של. Medidata   18מתוך 25 חברות התרופות המובילות ו-9 מתוך 10 ארגוני המחקר החוזי המובילים נמנים עם לקוחותיה של Medidata. חברת Medidata נוסדה בשנת 1999 והסניף הראשי שלה ממוקם בניו יורק. בנוסף, היא מכילה  16 משרדים בשבע מדינות, בעיקר בארה”ב, יפן, קוריאה ובריטניה, והיא מעסיקה 2,800 עובדים וקבלנים.

“המשימה שנטלנו על עצמנו לספק את הטיפול הנכון לחולה הנכון בזמן הנכון, היוותה תמריץ למסע בן 20 השנים שלנו, למען חדשנות ומחויבות לתעשיית מדעי החיים,” אמר טארק שריף, מייסד משותף, יו”ר ומנכ”ל Medidata. “אנו חולקים עם דאסו סיסטמס תשוקה, חזון וערכים משותפים, כך שהכישרונות המשולבים שלנו יעצימו את תעשיית מדעי החיים באמצעות יצירת פלטפורמה עסקית קצה לקצה.”

“מיום ייסוד החברה שלנו אנו מחוייבים לסייע בהפיכתם של טיפולים חדשניים לסטנדרטים העתידיים בתחום הטיפול,” אמר גלן דה פריז, מייסד משותף ונשיא, Medidata. “בסופו של דבר, אנו פותחים בפני לקוחותינו ומטופלים הזדמנויות אדירות, תוך קידום תעשיית מדעי החיים בעידן הרפואה המדויקת”.

מאז שהיא חשפה ב-2012 את חזונה להביא לשילוב הרמוני של המוצר, הטבע והחיים, דאסו סיסטמס מיישמת בהתמדה את הידע התאורטי והמעשי שלה על מנת לחולל שינוי משמעותי בתחום המוצרים, ולייצר חדשנות רב תחומית שיתופית בביוספרה. דאסו סיסטמס משתפת פעולה עם 20 חברות הביופארמה המובילות בעולם, מאות חברות ביוטכנולוגיה, יצרני מכשור רפואי, מכוני מחקר ורשויות רגולטוריות ממשלתיות, במטרה לפתח ולהביא לשוק טכנולוגיות ומוצרים בריאותיים חדשניים, תוך שימוש בכוחם של יקומים וירטואליים כדי לשפר ולייעל את חוויית המטופל באופן ניכר.

השלמת הרכישה צפויה במהלך הרבעון האחרון של שנת 2019 והיא כפופה לאישורים רגולטוריים מסוימים, לאישור מרבית בעלי המניות של Medidata ולתנאי סגירה מקובלים אחרים.

למידע נוסף:

פתרונות של התעשייה של דאסו סיסטמס עבור תעשיית מדעי החיים:
https://ifwe.3ds.com/life-sciences

פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, תוכנת עיצוב 3D, 3D Mock Up ופתרונות ניהול מחזור החיים של המוצר (PLM) של דאסו סיסטמס:  http://www.3ds.com

תגובות סגורות