מתג בעל שמונה – יציאות תומך ב- IEEE 802.3bt Power over Ethernet (PoE) הסטנדרטי החדש כדי ליצור מערכות תאורה חכמות וחסכוניות

מיקרוצ’יפ טכנולוגיות בע”מ., באמצעות חברת הבת שלה מיקרוסמי, מכריזה על מתג בעל שמונה יציאות Power over Ethernet (POE), שמספק עוצמה מובטחת של 60 וואט בכל יציאה  לכל שמונה היציאות בו זמנית. אידיאלי להתקנת תקרה דיגיטלית, המתג התואם-  IEEE 802.3b t PDS-408G פועל ללא רעשים עם עיצוב ללא מאוורר.

תוכנן ליישומי תאורה מחוברים ארגונית, ה- PDS-408G  מחבר נקודות גישה של מערכות נפרדות כמו, תאורה, חיישנים, HVAC ו- Wi-Fi באמצעות מתג בודד. למתג יש 8 יציאות PoE , שהוא מספר החיבורים האופטימלי לתאורה מחוברת ומציע יישומי קצה, חסכון נוסף בעלויות מתוך חסכון באנרגיה והוצאות תפעול נמוכות. בהתאמה עם IEEE 802.3bt, ה- PDS-408G מספק סך של 480 וואט, כולל עד ל-90 וואט בכל יציאה או 60 וואט לכל היציאות בו זמנית.

ה-PDS-408G  הוא פלנום מדורג וניתן להתקינו בכל שטח טיפול אוויר, הופך אותו אידיאלי להתקנת תיקרה דיגיטלית. העיצוב ללא מאוורר מספק את המאפיינים הדרושים למבנים הדורשים שיהיה ללא רעשים ותפעול אמין, כמו משרדים, בתי חולים ומלונות. ה- PDS-408G מספק בנוסף יתרונות מוכחים נוספים של עבור PoE, כולל חשמל בטוח, התקנה פשוטה, פריסה גמישה ושליטה מרחוק של ניהול חשמל.

ה-PDS-408G מצטרף לתיק של מיקרוצ’יפ לפתרונות PeO  קצה אל קצה. מפתחים יכולים להשתמש במתג ה- PDS-408G  יחד עם ההיצע הנרחב  של החברה של 8 ו- 32 – ביט PIC  ומיקרו בקרים AVR (MCUs) בצומתי הקצה.

מיקרוצ’יפ מציעה מערך של כלים קלים לשימוש של חומרה ותוכנה כדי להאיץ את תיכנונם של PoE, כולל הלוח הראשי PIC18 , אשר כולל PIC18 MCU, אלמנט אבטחה ATECC608A, ומווסת באק MIC28512. מידע נוסף על פתרונות Ethernet של מיקרוצ’יפ זמינים ב:

תגובות סגורות