חדשות היום

סיוה סיפקה ל-MorningCore הסינית מעבד אותות שישולב במערכות תקשורת בין כלי רכב ובמערכות סלולריות מדור 5

ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה היום כי מעבד האותות CEVA-XC שולב בשבב מוגדר התוכנה (SDR) של מורנינגקור הסינית (MorningCore Technology). שבב זה מיועד ליישומי תקשורת בין כלי רכב ותשתיות תחבורה וכן למערכות תקשורת אחרות בדור 4 ו-5.

מורנינגקור הוקמה ב-2017 כחלק מקבוצת Datang, ונמצאת בבעלות תאגיד טכנולוגיות המידע הסיני CICT, המתמקד בין השאר בפיתוח שבבי סלולר מדור 5 ומודמים לתקשורת בין כלי רכב ותשתיות תחבורה.

מנהל חטיבת הסלולר של סיוה, אביב מאלינוביץ’, אמר: “מורנינגקור היא מחלוצות תחום התקשורת הסלולרית בסין, ואנו שמחים לעבוד עמה. מעבד האותות שלנו מאפשר לה להציע מגוון רחב של יישומים בתעשיות הסלולר והרכב באמצעות שבב תקשורת עוצמתי הניתן להגדרה בתוכנה, ומסייע לזרז יישום טכנולוגיות חדשות כמו דור 5 ותקשורת בין כלי רכב, בסין”.

סגן-נשיא מורנינגקור, ליו דיג’ון, הוסיף: “מורנינגקור מתמקדת בפיתוח שבבי סלולר מתקדמים כדי להאיץ את השימוש בטכנולוגיות חדשות בתחום זה בסין. מעבד האותות של סיוה הוא הבחירה המושלמת לשבב התקשורת שלנו, ומאפשר לנו לפתח פתרונות למגוון רחב של שימושים, החל מתקשורת סלולרית בין כלי רכב ורחפנים, ועד למערכות דור 5 ולוויינים”.

הענן של עליבאבא

סיוה הודיעה אתמול על התפתחות אחרת הקשורה לפעילותה בשוק הסיני. החברה הציגה פתרון חדש, המשלב את טכנולוגיית ה-Wi-Fi שלה עם מערכת ההפעלה הפתוחה  AliOS Thingsבמעבד מרכזי אחד מסוג RISC-V, המיועד להפעלת מוצרי IoT ברשת הענן של חברת המסחר המקוון הגדולה בסין, עליבאבא.

סיוה מסרה, כי כ-10 מיליארד מכשירי IoT צפויים להתחבר לרשת הענן של עליבאבא עד 2023, בהם יישומי בית חכם, ערים חכמות, ויישומים תעשייתיים. לדברי מנהל חטיבת ה-IoT של סיוה, אנז’ אזנאר, הפתרון החדש יאפשר קישוריות Wi-Fi אמינה ומאובטחת של מיליארדי מכשירים לרשת הענן של עליבאבא בשנים הבאות, ויסייע ליצרנים לזרז פיתוח מכשירי IoT תוך הפחתת עלויות הפיתוח.

תגובות סגורות