הדור הבא של שנאי כח רב להב בעל הספק של 6 וואט המתאפיין באריזה קומפקטית במיוחד

קבוצת הכוח CUI הכריזה היום על הצגתו של הדור הבא של תקעים לקיר אספקת חשמל ac-dc בעל הספק של 6 וואט עם להבי ac הניתנים להחלפה המיועדים לשימוש בכל העולם. סדרת ה- SMI6B series  מתאפיינת באריזה קומפקטית במיוחד במידות של 1.8 X 1.36 X 1.04 אינץ’ (47 X 34.5 X 26.5 מ”מ), בעוד שהיא עומדת ברמה VI של ה- DoE האמריקאי ותקנות יעילות CoC Tier 2 של האיחוד האירופי כמו כן תקן הבטיחות החדש IEC-62368-1 עבור ציוד ICT ו- AV.

עם אפשרות ללהבים המתאימים לצפון אמריקה, אירופה, בריטניה, אוסטרליה, וסין, שנאי כח רב להבים זה מספק צריכת חשמל ללא עומס של פחות מ- 0.075 וואט, טווח מתח אוניברסלי של 90 עד 264 Vac, ובמתחים של יציאה בודדת הנעים בין 5 ל- 15 Vdc. הסידרה נושאת בנוסף הגנות מזרם וקצר וכמו כן טווח רחב של אישורי בטיחות הכוללים UL\cUL, GS, RCM, CCC, PSE,  ו- CE.

עולה בקנה אחד עם מגבלות FCC חלק 15 B  מחלקה B עבור EMI\EMC, ה- SMI6B כולל גם מגוון של אפשרויות  מחבר יציאת dc סטנדרטי, כולל חיבור USB סוג C ומיקרו B. מאפיינים ואישורים אלו משתלבים כדי להפוך את שנאי הכוח החיצוני ביעילות גבוהה כפתרון האידיאלי כדי לשמור על מכשירים אלקטרונים פרטיים, תעשייתיים וניידים התואמים לפרמטרים בעולם.

סדרת ה- SMI6B זמינה באופן מיידי החל ממחיר של- 5.6$ ליחידה לפי 100 יחידות דרך הפצה. אנא צרו קשר עם CUI למחיר של OEM.

תגובות סגורות