חדשות היום

ג’וניפר נטוורקס נבחרה על ידי גארטנר לחברה מובילה ברשתות למרכזי נתונים ל- 2019

ג’וניפר נטוורקס, מובילה עולמית ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית (AI), הודיעה כי היא נבחרה על ידי חברת המחקר גארטנר למובילה לשנת 2019 ב- רביע הקסם ברשתות למרכזי נתונים (2019 Magic Quadrant for Data Center Networking). עותק של הדוח המלא זמין כאן.

“הגיע הזמן לשינוי משמעותי בתעשייה שלנו, והמיקוד שלנו בג’וניפר סייע ללקוחותינו העסקיים לנווט את המעבר לריבוי עננים (multicloud) ומעבר לכך”, אמר מנוך לילניבס, מנהל מוצר ראשי בג’וניפר נטוורקס. “עבורנו, לזכות, זו הפעם השנייה, בהכרה מטעם גארנטר כחברה מובילה בתחום מרכזי הנתונים מחזק את הדברים שאנו שומעים מלקוחותינו ומשותפינו – שג’וניפר היא הבחירה הטובה ביותר עבור ארגונים המעוניינים לפשט את תפעול ה- multicloud”.

בנוסף, באפריל השנה, ג’וניפר זכתה להכרה גם מטעם לקוחותיה וצויינה כבחירה המובילה של הלקוחות במסגרת תובנות עמיתים של גארטנר לשנת 2019 (2019 Gartner Peer Insights), בקטגוריית ספק רשתות מרכזי נתונים ו/או פתרונות תוכנה. בהמשך למשובים מ- 250 מדרגים, ג’וניפר זכתה ל- 4.7 מתוך 5 נקודות בממוצע בקטגוריה זו, נכון ל- 17 ביולי 2019.

“אנו עושים דברים שלא היינו יכולים להשיג לפני שיתוף הפעולה עם ג’וניפר. ריכזנו את הניהול של כל הרשת שלנו, הממוקמת על פני מספר מתקנים, והקטנו תקורות אדמיניסטרטיביות על ידי מעבר למערכת תפעול רשת אחידה על פני כלל הסביבות”, אמר דאסטין ברנדט, מנהל IT ב- America’s Test Kitchen.

הפתרונות של ג’וניפר, אשר פותחו מתוך התחשבות בלקוחות העסקיים, מפשטים פעולות בסביבות הטרוגניות, מתמקדים בתזמור תשתיות, אוטומציה, ברי תכנות, קלות ניהול, נראות ואנליטיקה. מגוון המוצרים הרחב של ג’וניפר כולל את Contrail Enterprise Multicloud, פלטפורמת תזמור ייעודית האידיאלית לתפעול בעידן ריבוי עננים ( multicloud), כמו גם קו מוצרי מתגים, נתבים, ופתרונות אבטחת מידע למרכזי נתונים ארגוניים. עם רכישת פתרון מונע בינה מלאכותית שלMist Systems, הדגימה החברה את מחויבותה לתפעול IT מונע בינה מלאכותית בין אם במרכז הנתונים או בגישת משתמשים אלחוטית.

תגובות סגורות