חדשות היום

סיוה רוכשת את פעילות היתוך החיישנים של הילקרסט האמריקאית, שמוצריה שולבו ביותר מ-100 מיליון מכשירים

הרכישה מרחיבה את סל הטכנולוגיות של סיוה בתחומי הקישוריות והחישה החכמה  

(הרצליה, 22 ביולי 2019)  ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה היום על רכישת פעילות היתוך החיישנים של הילקרסט לאבס (Hillcrest Labs), מידי חברת אינטרדיגיטל (InterDigital) האמריקאית. הילקרסט לאבס מספקת תוכנה ורכיבי עיבוד המשולבים בחיישנים המיועדים למוצרי אלקטרוניקה ו-IoT. החברה פועלת מזה כ-15 שנה בתחום עיבוד החיישנים, ומוכרת כאחת החברות החדשניות ביותר בהיתוך מידע ממספר רב של חיישני תנועה וסביבה. עד כה, שולבו הטכנולוגיות שפיתחה הילקרסט ביותר מ-100 מיליון מכשירים חכמים.

השימוש בהיתוך חיישנים מתרחב

השימוש בטכנולוגיות היתוך חיישנים (Sensor Fusion) מתרחב למספר הולך וגדל של מכשירים, בהם סמארטפונים, לפטופים, טאבלטים, אוזניות אלחוטיות, שלטים רחוקים, מערכות מציאות רבודה ומדומה, רחפנים, רובוטים ומכשירים אלקטרוניים ותעשייתיים אחרים.

האלגוריתמים והתוכנות המשולבים בחיישנים, כגון רכיבי מדידת אינרציה, מאפשרים פיתוח יישומים וחווית שימוש מועשרת במגוון מכשירים, כמו ניווט מדויק של רובוטים אוטונומיים ורחפנים.

פתרון מלא לכל סוגי החיישנים

תוכנת ה-MotionEngine של הילקרסט לאבס תומכת במגוון רחב של חיישנים. ניתן לשלבה בשבבים או במוצרים הסופיים עצמם ולהריץ את התוכנה על מעבדי האותות של סיוה וכן במעבדים מרכזיים שונים, בהם מעבדי ה-Cortex של ARM ומעבדי RISC-V.

התוכנה של הילקרסט מרחיבה ומשלימה את סל טכנולוגיות החישה החכמה של סיוה, הכוללות ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית למצלמות, וכן עיבוד קול למיקרופונים. כעת, תוכל סיוה להציע ללקוחותיה פתרון עיבוד מלא לכל סוגי החיישנים. כמו-כן, תוכל סיוה להציע ליצרני מכשירים סופיים הוספת יישומים חדשים מבוססי רכיבי מדידת אינרציה – מה שיאפשר גביית תמלוגים המבוססת על מחיר מכשירי הקצה ולא על מחיר השבבים.

הזדמנות לצמיחה משמעותית

מנכ”ל סיוה, גדעון ורטהייזר, אמר: “אנו שמחים לצרף את הצוות של הילקרסט לאבס לסיוה. התמחותה הייחודית בעיבוד חיישנים וטכנולוגיית היתוך החיישנים החדשנית שלה, לצד ניסיונה המוכח בשוק, משתלבים היטב עם אסטרטגיית גיוון המוצרים שלנו בתחום החישה החכמה. רכישה זו פותחת בפנינו הזדמנויות לצמיחה משמעותית בתמלוגים, כולל מיצרני מכשירים סופיים, וגם ממצבת אותנו כחלוצים בתחומים הצומחים של המציאות הרבודה, המדומה, והרובוטיקה. בנוסף לסל הטכנולוגיות הרחב שלנו בתחומי הקישוריות, הקול, עיבוד התמונה והבינה המלאכותית, התוספת של הילקרסט מרחיבה ומגדירה מחדש את גבולות הפתרונות הטכנולוגיים שאנו מציעים בעולם שבו המידע הוא הכח המניע”.

נשיא הילקרסט לאבס, צ’אד לוסיין, הוסיף: “אנו גאים ונלהבים להצטרף לסיוה, אחת מחברות הטכנולוגיה החדשניות והדינמיות בתעשייה. כשהשימוש בחיישנים גובר מיום ליום במטרה לשפר את חווית המשתמש  דרך מודעות קונטקסטואלית, טכנולוגיות עיבוד והיתוך החיישנים שלנו משלימות בצורה מלאה את תשתיות החישה החכמות הקיימות של סיוה. אנו מצפים לאתגרים והאפשרויות החדשות בביתנו החדש”.

פרטים נוספים ונתונים כספיים הנוגעים לרכישה יימסרו במהלך שיחת הוועידה שתקיים החברה ב-8 באוגוסט, עם פרסום תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה.

תגובות סגורות