חדשות היום

עיריית ירושלים מציגה: פלטפורמה דיגיטלית לניהול העסק בשווי 16,500 ₪

כחלק מתהליך עידוד העסקים הקטנים שמוביל ראש העיר משה ליאון, הגיעה עיריית ירושלים לשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת Business Grow, המעניקה לבעלי העסקים בעיר פלטפורמה איכותית ומקיפה לניהול העסק, זאת במטרה לחבר אותם לעידן הנוכחי של מסחר מקוון. העסקים הקטנים בישראל מונים למעלה מ-80% מאוכלוסיית העסקים, והקושי הגובר אל מול התחרות עם עסקים גדולים מחייב להיות יצירתיים יותר, יעילים יותר ודיגיטליים יותר. הפלטפורמה תאפשר לבעלי העסקים עזרה בכניסה לעולם הדיגיטלי באמצעות שירותים שונים.

שווי ההטבה שתינתן לבעלי עסקים בירושלים עומדת על עד כ-16,500 ₪ לכל בית עסק. בין השירותים השונים שמציעה המערכת יוכלו העסקים הירושלמים ליהנות ממערכת לניהול לקוחות, הקמה של חנות אינטרנטית (הן בשפה העברית והן בשפה הערבית), מכירה דרך וואטסאפ ואינסטגרם, כרטיס ביקור דיגיטלי, חשבוניות דיגיטליות למשך שנתיים, דיוור אלקטרוני ודפי נחיתה, ופרסום בפייסבוק וגוגל בעבודה עצמאית מול מערכת Business Grow ללא כל עמלה למשך שנתיים ועד לתקציב של 20,000 ₪.

קובי חדד, מנכ”ל Business Grow מסר: ״אנחנו שמחים על כך שעיריית ירושלים היא העירייה הראשונה בישראל, אשר בחרה בנו לספק את הכלים הדיגיטליים המתקדמים בישראל לעסקים קטנים ונעשה הכל כדי שהעסקים בירושלים ישתמשו ויצמיחו את העסקים שלהם דרך הדיגיטל.״

תגובות סגורות