חדשות היום

Teltonika חוברת לNanoLock Security להגנת סייבר מקסימלית עבור נתבים תעשייתיים

הטכנולוגיה של NanoLock תגן על נתב RUT955 של Teltonika

מפני מתקפות סייבר כגון נוזקות (malware) וכופרות (Ransomware)

NanoLock Security, שמספקת הגנת cloud-to-flash ייחודית ופתרון שליטה על יחידות קצה מקושרות ורכיבי IoT תשתף פעולה עם Teltonika, יצרנית מובילה לפתרונות IoT מקושרים, להטמעת ההגנה של NanoLock בנתב הסלולרי . RUT955 הנתבים שלTeltonika  מוכרים בשוק כנתבים בעלי הגנה חזקה ומותקנים לעיתים קרובות במקומות ציבוריים ומרוחקים, אולם ככל שיותר ויותר תשתיות מחוברות לאינטרנט, איומי הסייבר ההולכים וגוברים מחייבים הגנה עמידה להתקפות חיצוניות ואף פנים ארגוניות. בכדי לחזק את הגנת הנתבים שלה, בחרהTeltonika  ליישם את הטכנולוגיה המהפכנית של NanoLock Security כשכבה אופציונלית נוספת של הגנה.

ההתקפות על נתבים גדלו משמעותית בשנתיים האחרונות. מתקפת VPNfilter ב 2018, שפגעה ביותר מ 500,000 נתבים בעולם, הביאה לתשומת הלב את היקף הנזק שיכול להגרם ע”י נוזקה (malware), כגון השבתת מכשירים וגניבת סיסמאות ומידע קריטי. התקפות נוספות על נתבים, שקרו בחודשים האחרונים, כגון Zero-Day ובאג ה- Thrangrycat חשפו את הפגיעות של הנתבים.

NanoLock מספקת הגנת cloud-to-flash ייחודית למכשירי קצה מקושרים, כגון נתבים, שמגנה על קוד קריטי, כגון קושחה (firmware) ו- boot image, באמצעות יצירת נקודת עיגון אמינה בזיכרון הלא נדיף (flash memory) וחסימת הכתיבה עליו. ההגנה של NanoLock עמידה בפני התקפות סייבר, אך ובמקביל מאפשרת שליטה מרוחקת ועדכוני תוכנה מאובטחים משרתים ארגוניים בעלי הרשאות מתאימות.

NanoLock מנטרת ומגנה על מוצרי קצה מקושרים, החל מרצפת היצור דרך עדכוני תוכנה באוויר (OTA) והפעילות השוטפת לאורך כל חיי המוצר. ההגנה אינה תלויה בסוג המעבד ומערכת ההפעלה ואינה צורכת משאבי מעבד או זיכרון ולכן אינה משפיעה על ביצועי היחידה. בנוסף לניהול ושליטה על יחידות הקצה, הפתרון של NanoLock  מספק גם נתונים אמינים לניטור וזיהוי תבניות התקפה ואנומליות שונות.

 “הגנה על הנתבים שלנו תמיד הייתה במוקד הפיתוח שלנו ב Teltonika והתעשייה הכירה בכך ע”י בחירת המוצרים של Teltonika  לשימוש בפרויקטים של תשתיות שרגישים לאבטחה. אנו נרגשים לספק לשותפים שלנו הגנה חזקה יותר בעזרתSecurity   NanoLock. בחרנו לעבוד עם NanoLock Security משום שרצינו להבטיח שנתב ה RUT955 שלנו יספק לא רק ביצועים גבוהים וקישוריות סלולרית קריטית לאפליקציות IoT, אלא גם הגנת סייבר חזקה, שנדרשת באפליקציות הכי תובעניות.” אומר מינדאוגס נביקאס, סמנכל שיווק ב Teltonika. “הפתרון של NanoLock לאבטח את הנתב מתוך הזיכרון הלא הנדיף מאפשר לנו להגן על המכשירים והמידע של לקוחות Teltonika, אפילו אם המעבד, התוכנה או הרשת נפרצו.”

“אנו נרגשים לשתף פעולה עם Teltonika. יחד נוכל לספק הגנה ללקוחות Industrial IoT בתוך נתב מהמובילים בתעשייה. בכדי לספק אבטחה אמינה ליחידות קצה מקושרות, יש צורך בפתרון הוליסטי,  שמגן על כל שרשרת הפגיעויות. אנו מאמינים שהגנה על רכיב הזיכרון מהווה את הבסיס, משום שהיא ממשיכה להגן על הקוד הקריטי גם לאחר שכל ההגנות האחרות נופלות” אומר יוני כהנא, סמנכ”ל לקוחות ב Security NanoLock.

דרך שיתופי פעולה עם יצרני זיכרון מובילים, NanoLock מייצרת נקודת עיגון אמינה בחומרה, שמאפשרת למפעילות טלקום, אינטגרטורים, יצרני רכבים ויצרני מכשירים, להבטיח הגנה מקסימלית ושליטה, תוך כדי יצירת הזדמנויות ייחודיות למנוע הכנסות נוסף.


בתמונה: ערן פיין, מנכ”ל ומייסד NanoLock

תגובות סגורות