מלאנוקס עתידה לשלוח שיא של יותר ממיליון מתאמי ConnectX ברבעון השלישי של 2019

(SmartNIC) ConnectX-6 Dx – כרטיס רשת חכם, וBlueField-2- I/O Processing Unit)) מעבד משובץ לתשתיות תקשורת, שהוצגו לאחרונה, צפויים לתדלק צמיחה נוספת.

סאניוול קליפורניה ויקנעם ישראל, 11  בספטמבר 2019 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי היא עתידה לשלוח למעלה ממיליון מתאמי רשת אית’רנט ConnectX ו- BlueField  ברבעון השלישי של 2019, שיא רבעוני חדש.

אבן דרך זו משקפת את הצורך ההולך וגובר של עננים ציבוריים ופרטיים, חברות תקשורת אלקטרונית ומרכזי נתונים ארגוניים, לפלטפורמות מחשוב ואחסון מהירות יותר, המניעות לאימוץ תשתית רשת מהירה, מתקדמת ומאובטחת יותר. כתוצאה מכך, מרכזי נתונים מובילים ברחבי העולם בוחרים ב- ConnectX וב- BlueField SmartNIC עטורי הפרסים, על מנת למנף מהירויות רשת של 25, 50, 100 ו- 200 גיגהביט לשנייה ולנצל את יכולות הoffload – המתקדמות כדי להאיץ העברת נתונים ברשת, וירטואליזציה, אחסון ומשימות אבטחה כאחד – המשחררים את המעבד שבשרת להפעלת יישומים המייצרים הכנסה לעסק.

“אנו שמחים לראות את ConnectX וכרטיסי הרשת החכמים ((SmartNICs, עוברים את רף המיליון יחידות במשלוח ברבעון יחיד. אנו צופים שמספר זה ימשיך לגדול ברבעונים הקרובים, ככל שיגדל המעבר למהירויות של 25 גיגהביט לשנייה ויותר” אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ”ל מלאנוקס טכנולוגיות . “המגוון הרחב של כרטיסי ConnectX ו- IC, ו- IPUs BlueField, מיועדים למגוון רחב של מרכזי נתונים, ליישומי ענן ול- AI, ומספקים תפוקה מרבית, יעילות, מדרגיות והחזר השקעה. אנו גאים להיות הספק היחיד המשלח  כרטיסי רשת חכמים (NICs)  במהירויות שנעות בין 10 ל -200 גיגהביט לשנייה בייצור למספר רב של שווקים ויישומים. “

ConnectX-6 Dx ו- BlueField-2 שהוצגו לאחרונה מתדלקים צמיחה נוספת.

משפחות ConnectX ו- BlueField של כרטיסי רשת חכמים SmartNICs ו-IPU I/O Processing Unit) ) – מעבד משובץ לתשתיות תקשורת בטכנולוגית אית’רנט מספקות תפוקה גבוהה, קישוריות בחביון נמוך לשרת ולאחסון. ConnectX-6 Dx ו- BlueField-2 שהושקו לאחרונה מייצגים את פתרונות הדור הבא של כרטיסי רשת חכמים SmartNICs ו-IPU I/O Processing Unit) ) – מעבד משובץ לתשתיות תקשורת ומספקים אבטחה, ביצועים ויעילות חסרי תקדים למרכזי נתונים בכל עומס עבודה.

ConnectX-6 Dx הוא כרטיס הרשת החכם ((SmartNIC לענן המאובטח המוביל בעולם, המספק עד שני יציאות של 25, 50 או 100 גיגהביט לשנייה, או יציאה יחידה של קישוריות אית’רנט של 200 גיגהביט לשנייה, וקישוריות host PCIe 4.0. מנועי הhardware offload – החדשניים של ConnectX-6 Dx כוללים IPsec ו- TLS, הצפנת נתונים בתנועה מקוונת, וירטואליזציה מתקדמת ברשת, ביחד עם RoCE ו- NVMe over Fabrics (NVMe-oF) המאיצים פתרונות אחסון.

ה- IPU BlueField-2 משלב את כל היכולות המתקדמות של ConnectX-6 Dx עם מערך ליבות ARM חזקות, ממשקי זיכרון בעלי ביצועים גבוהים ויכולות עיבוד גמישות במערכת-על-שבב (SoC) אחת, התומכת בקישוריות אית’רנט ואינפיניבנד עד 200 גיגהביט לשנייה. כרטיסי ניהול מבוססי BlueField-2 הם פתרון אידיאלי לבניית פלטפורמות אחסון מהירות מבוססות פלאש, לאבטחה, אינטרנט של הדברים ((IoT ומערכות מחשוב קצה (edge). כרטיסי רשת חכמים ומתכנתים SmartNICs BlueField-2 יכולים לפעול כמעבד נוסף ה”מציב מחשב לפני המחשב” ומחולל מהפכה בסביבות Bare Metal Cloud ובסביבות וירטואליות, באמצעות רשתות המוגדרות על ידי תוכנה (Software Defined Networking), הפרדה של אחסון באמצעות NVMe SNAP ויכולות אבטחת סייבר משופרות. יתר על כן, BlueField-2 מספק ביצועים ויעילות ללא תחרות לעומסי עבודה של אינטליגנציה מלאכותית בענן או במערכות מחשוב קצה (edge).

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות