חדשות היום

ענקית המדיה הברזילאית Globo חתמה על הסכם עם Qwilt

החברה מפיצה את משחקי הכדורגל הברזילאי ל-190 מדינות בעולם

ענקית המדיה הברזילאית Globo המפיצה את משחקי הכדורגל הברזילאי ל-190 מדינות ברחבי העולם, חתמה על הסכם עם חברת Qwilt הישראלית להאצת קצב ורציפות שידורי הוידיאו ברחבי ברזיל.

חברת Globo היא חברת המדיה הגדולה בברזיל ומהגדולות בעולם ומשדרת באופן קבוע ל-183 מיליון ברזילאים ולרבים נוספים שצופים בשידורים מחוץ למדינה. בתקופות של משחקי כדורגל מסקרנים היא מגיעה למיליארדי צופים באמצעות מאות תחנות שמעבירות משחקים בשידור ישיר.

חברת Qwilt פיתחה טכנולוגיה מבוססת ענן שמאפשרת שידור רציף ואמין של שידורים באמצעות ניהול מבוסס בינה מלאכותית של תעבורת הנתונים באינטרנט. כשהמערכת של Qwilt מזהה ביקוש רב לתכנים מסוימים, לדוגמה נבחרת לאומית שמתמודדת במשחק כדורגל או תחרות מסקרנת, היא מפעילה שימוש בזיכרון מטמון של התוכן במיקום סמוך לריכוז של הצרכנים וכך משפרת את הזרימה וחווית הצפיה.

לדברי אלון מאור, מנכ”ל קווילט, העברת וידיאו באינטרנט באופן איכותי ברחבי ברזיל היא מאתגרת בשל גודלה העצום של המדינה והגולשים הרבים הפזורים בערים גדולות ובאזורים כפריים מרוחקים. Globo בחרה ב-Qwilt לאור הארכיטורה הייחודית של המוצר של החברה, אשר מהווה את הדרך היעילה ביותר היום לספק שירותי וידאו על גבי האינטרנט באיכות של שידורי טלוויזיה סטנדרטיים.

Qwilt מפעילה משרדים בישראל, ארה”ב, אירופה, אסיה ואוסטרליה ומספקת שירותים למאות חברות התקשורת והמדיה מהמובילות ברחבי העולם.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות