חדשות היום

מלאנוקס מכריזה על פתרונות תמיכה עבור SONiC מערכת הפעלה לרשתות בקוד פתוח

מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום על השקת פתרונות תמיכת ASIC-to-Protocol (A2P)  ללקוחות, עבור מערכת ההפעלה SONiC, במתגי Spectrum של מלאנוקס.

SONiC, או Software for Open Networking in the Cloud – היא מערכת הפעלה פתוחה למתאמי אית’רנט, שפותחה על ידי מיקרוסופט במטרה להפעיל את הענן הגלובלי שלהם, Microsoft Azure, וכעת היא פרויקט קהילתי תחת(OCP) Open Compute Project . SONiC מושתתת על Switch Abstraction Interface API (SAI)  ומחלקת את תוכנת המתגים המונוליטית המסורתית לרכיבים מבוססי Containers ומבוססי מיקרו-שירותים. מודל זה מאיץ ומפשט את החדשנות במערכת ההפעלה ובמרכז הנתונים על ידי כך שמאפשר היצע ממגוון ספקי מתגים ומאפשר למפעילי הרשת לבחור בפלטפורמות המיתוג הטובות ביותר. SONiC מציעה חבילה מלאה של פונקציונליות רשת, כמו: BGP, ECMP, VXLAN, IPv6 ו- RoCE – אשר נפרסה ונוסתה בהצלחה רבה בכמה ממרכזי הנתונים הגדולים בעולם.

מלאנוקס הנה חלוצה בגישת האית’רנט הפתוח לביזור רשתות עם מבחר של מתגי אית’רנט התומכים במגוון רחב של מערכות הפעלה לרשתות, ובהן SONiC.  בצל השיפורים בנראות ואוטומציית הרשת, בקנה מידה של חברות הענן הגדולות ביותר, מלאנוקס הופכת את SONiC לזמינה ולנגישה עבור ספקי ענן גדולים וגם קטנים יותר, חברות טלקום וארגונים גדולים הרוצים לאמץ טכנולוגיות קוד פתוח ולמנף את השקעות המו”פ של חברות ענן ענקיות.

מלאנוקס, שכבר נחשבת לתורמת משמעותית ל- SONiC, מודיעה על מתן תמיכה ללקוחות המריצים פריסות גדולות של מערכת ההפעלהSONiC  במתגי ה- SN2000 וה- SN3000. מלאנוקס היא ספקית המתגים הראשונה המציעה חוזי תמיכה מקיפים של A2P עבור חומרה ותוכנה כאחד, ללקוחות הפורסים את SONiC במתגי מלאנוקס. תמיכת A2P זו מכסה את כל היבטי המתגים, בכלל זה ASIC, SAI, חומרת מערכת המתג, מערכת ההפעלה ופרוטוקולי רישות.

בכדי להאיץ את הפריסה הראשונית של SONiC, מלאנוקס מייצרת גם ערכות “התחלה” (starter-kits) של SONiC, המציעות הרבה יותר מחבילה פשוטה של חלקים. ערכות ההתחלה של מלאנוקס  SONiCבנויות סביב מקרים שנבדקו ואומתו, בהם נעשה שימוש עם דוגמאות של תצורות למתגים, מדריכי טופולוגיה, תכניות בדיקה ותסריטים, במטרה לפשט ולהאיץ את הפריסה. פתרונות קוד פתוח מייצרים יתרונות גדולים, אך בד בבד דורשים את רמת התמיכה הטובה ביותר. ערכות ההתחלה של SONiC נועדו להאיץ את אימוץ האוטומציה של מרכז הנתונים העובד בקוד פתוח, על ידי לקוחות ענן וארגונים גדולים. תמיכת ה- ASIC-to-Protocol של מלאנוקס מבטיחה בעלות של ספק יחיד על התמיכה לצד זמן פתרון מהיר יותר לכל בעיה.

מלאנוקס משלימה את פתרון הרשת באמצעות הכשרת SONiC ברמה עולמית מ- Mellanox Academy עם תכנית הסמכה של SONiC עבור מהנדסי רשת הרוצים להתמחות בכלים ובצורת העבןדה של חברות הענן הגדולות בעולם. לקוחות (הרוצים בזאת) יכולים להירשם להכשרה זו עוד היום: https://academy.mellanox.com/iw/wp-content/uploads/2019/08/MELLANOXS-SONIC-ADMINISTRATOR-TRAINING2.pdf

“SONiC היא מערכת הפעלה פתוחה מוכחת וזמינה שמממשת  את הקונספט של אית’רנט פתוח”, אמר עמית כץ, סמנכ”ל מתגי אית’רנט במלאנוקס טכנולוגיות. “בכל שבוע אנו שומעים יותר ויותר לקוחות הרוצים לשלב את היתרונות של SONiC עם מתג הסיליקון הטוב ביותר בקטגוריה – Spectrum של מלאנוקס. שירות התמיכה הייחודי שלנו ועוצמת חוויית ה- SONiC מתאימות למשתמשי SONiC  חדשים וקיימים.”

יוסף כחלידי, סגן נשיא,Networking Azure במיקרוסופט “SONiC מספקת רישות ענן יעיל הניתן להרחבה – מערכת הפעלה אחת אופטימאלית, הפועלת על מגוון מתגים מהסוג הטוב ביותר. הענקת תמיכה מלאה של מתגי מלאנוקס ב- SONiC מאפשרת למלאנוקס להביא את היתרונות של SONiC לפלח לקוחות גדול יותר. “

“Meituan פרסה את SONiC בייצור, מכיוון שמדובר במערכת הפעלה שאינה קניינית ופתוחה ומספקת את התכונות ואת קנה המידה הדרושים למרכזי מחשוב הענן שלנו”, אמר ליי ג’נג, מנהל צוות SONiC .Meituan “SONiC עובדת היטב במלאנוקס ועובדה זו מעניקה לנו תכונות נראות רשת מלאות, הדרושות להפעלת מרכז נתונים מודרני. אנו שמחים מאוד על כך שפריסת SONiC הקרובה שלנו תיתמך במלואה על ידי חברת רישות ברמה עולמית, כמו מלאנוקס.”

מגוון רחב של כרטיסי רשת חכמים ((SmartNICs תואמי OCP מאובטחים לענן

בנוסף, מלאנוקס מציגה היום שני כרטיסי רשת חכמים ((SmartNICs תואמי OCP חדשים, המופעלים על ידי ה- ConnectX-6 Dx ASIC, וBlueField-2- I/O Processing Unit)) – מעבד משובץ לתשתיות תקשורת, המצטרפים למגוון המתאמים תואמי OCP הרחב של מלאנוקס:  ConnectX-4 Lx, ConnectX-5 OCP 2.0 ו- OCP 3.0 כרטיסי מתאם. מתאמי הרשת המתקדמים של מלאנוקס מאפשרים מחשוב ענן, אחסון, אבטחה, אינטליגנציה מלאכותית, למידת מכונה, הזרמת וידאו ופתרונות ביג-דאטה מהירים ויעילים יותר ללקוחות ענן, ל”טלקו” ולתאגידים גדולים. מגוון ה- OCP SmartNICs של מלאנוקס מספק ביצועים חסרי תקדים ותכונות מתקדמות הכוללות  Mellanox multi-host®, Mellanox socket-direct® וניהול מבוסס מארח, המשלימים את מתגי האית’רנט הפתוח של מלאנוקס והתמיכה המורחבת עבור SONiC.

מלאנוקס מציגה את SONiC במתגי Spectrum עם טלמטריה מואצת חומרה, ואת מגוון ה-OCP SmartNICs שלה באירוע Summit OCP שייערך באמסטרדם, ב- 26-27 בספטמבר, 2019. בקרו את מלאנוקס בביתן A14 ותוכלו ללמוד על היתרונות המשמעותים של פתרונות הרשת בעלי התפוקה הגבוהה של מלאנוקס, כולל SmartNICs תואמי OCP ומתגי אית’רנט פתוח עם טלמטרית רשת מתקדמת מובנית.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות