חדשות היום

באטמ השלימה בהצלחה פיתוח מערכת ההפעלה לרשתות וירטואליות מבוססות ארכיטקטורת ARM הבריטית

באטמ (LSE:BVC; TASE:BVC) (www.batm.com), חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מדווחת על השלמה מוצלחת של פיתוח מערכת ההפעלה תחת ההסכם עם ענקית המוליכים למחצה, ARM הבריטית, לפיתוח מערכת ההפעלה NFVTime, המאפשרת אופטימיזצית שירותי רשת וירטואליים בארכיטקטורה המבוססת ARM.

מערכת ההפעלה של באטמ משולבת עם המעבדים של ARM והחברות ישווקו את הפתרון למפעילי רשתות, עבור הרשתות הוירטואליות שלהם, אשר יכול להוות רכיב מפתח ביכולתם למנף יתרונות רשתות דור 5 (5G). כבר היום מנוהל משא ומתן עם מספר מפעילי רשתות בארה”ב ואירופה להטמעת הפתרון.

צבי מרום, מנכ”ל באטמ: “אנו שמחים על השלמת אבני הדרך בהסכם האסטרטגי שלנו עם ARM, זאת עוד טרם המועד המקורי. סביבת ה-NFV שלנו תוכננה לתמוך בתשתית הרשת הוירטואלית, שהיא מרכיב מרכזי בהטמעת טכנולוגיות מבוססות 5G ומאפשרת הרצת יישומים, ביניהם כאלה המאפשרים Internet of Things. אנחנו בהחלט גאים על בחירתנו על ידי ARM ושותפיה, המהווים הבעת אמון בעוצמת הפתרון שלנו. לאור משא ומתן שכבר מתנהל עם מפעילי רשתות, אנו נרגשים מעתיד השותפות ופתרון ה-NFV ומאמינים כי הזדמנות השוק היא משמעותית”.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות