חדשות היום

סיוה תספק לחברת השבבים הסינית AIC טכנולוגיית Wi-Fi 6 למוצרי IoT    

(הרצליה, 29 באוקטובר 2019)  ספקית טכנולוגיות הקישוריות האלחוטית והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA), הודיעה היום כי תספק טכנולוגיית Wi-Fi 6 לחברת השבבים הסינית AIC סמיקונדקטור, ששבביה מיועדים למוצרי IoT. הטכנולוגיה של סיוה תאפשר לחברת השבבים הסינית הצעירה לקצר את זמן הפיתוח של שבב קישוריות בתקןWi-Fi 6 , המתאפיין בצריכת הספק נמוכה יותר בהשוואה לתקנים קודמים.

“יישום תקן Wi-Fi 6 החדש מייעל בצורה יוצאת דופן את הקישוריות ביישומי IoT במונחי צריכת הספק”, אמר המהנדס הראשי של AIC סמיקונדקטור. “טכנולוגיית הקניין הרוחני המובילה של סיוה, לצד התמיכה הטכנית המצוינת שלה, מאפשרים לנו לזרז את פיתוח השבב שלנו המיועד לשוק ה-IoT הצומח”.

מנהל חטיבת ה-IoT של סיוה, אנז’ אזנאר, הוסיף: “אנו שמחים על הצטרפותה של AIC לרשימת לקוחותינו בתחום ה-Wi-Fi 6. היתרונות הביצועיים של טכנולוגיה זו לעומת הדורות הקודמים מתבטאת בצריכת הספק נמוכה יותר במוצרי IoT, שוק ש-AIC מכוונת אליו באמצעות פיתוח שבב המבוסס על הטכנולוגיה המתקדמת שלנו”.

טכנולוגיית קישוריות ה-Wi-Fi של סיוה כוללת את סדרת התקנים 4, 5 ו-6, וכן מערכות הפעלה פופולאריות כגון FreeRTOS ו-AliOS Things המשולבות בה. סדרה זו מיועדת למגוון רחב של מוצרים, בהם סמארטפונים, מכשירים לבישים, מוצרי אלקטרוניקה, בית חכם, שוק הרכב ויישומים תעשייתיים.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות