חדשות היום

גילת ו-China Satcom הניחו את התשתית לתקשורת הלוויינית העתידית בסין עבור יישומים ניידים ונייחים באוויר בים וביבשה

שדרוג הטכנולוגיה ל- DVB-S2Xממצבת את China Satcom בחזית הטכנולוגיה לאספקת תקשורת לוויינית בנפח תעבורה וביעילות הגבוהה ביותר בכל התחומים

פתח תקווה, ישראל, 29 באוקטובר 2019 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, ו-China Satellite Communications Co., Ltd (China Satcom) הודיעו היום כי הן מחזקות את השותפות האסטרטגית הקיימת בין החברות על מנת לספק במשותף שירותי תקשורת לוויינית מתקדמים ליישומים ניידים ונייחים באוויר ביבשה ובים.

גילת ו- China Satcomיעבדו בשותפות על מנת לספק ולהטמיע את טכנולוגיות ה-DVB-S2X של גילת ברחבי סין תוך תמיכה בכל הפעילות העסקית הנלווית לכך.

China Satcom הינה ספקית שירותי תקשורת מורשית בסין והינה המפעילה והבעלים של המערכת הלוויינית בעלת אלומת תדרי Ka ברוחב סרט הגדול והנרחב ביותר בסין, והמערכת היחידה בתדר Ka במדינה המאפשרת כיום שירותי קישוריות בתחום התעופה (IFC).

” ההסכם עם China Satcom מהווה צעד משמעותי באימוץ טכנולוגיית התקשורת הלוויינית המתקדמת ביותר בעלת יעילות וביצועים גבוהים ברחבי סין, והממצבת את China Satcom כמי שמספקת חווית משתמש מעולה עבור משתמש הקצה”, אומר Yuan Si, המנהל בסין מטעם גילת. “פרויקט זה הינו אבן דרך נוספת בשותפות ארוכת השנים שלנו עם China Satcom ובמחויבות שלנו לספק את החדשנות הנדרשת על מנת למצב את China Satcom כמובילה באזור באספקת קישוריות באוויר בים וביבשה, כמו גם להניח את התשתית להרחבת הפעילות הלוויינית בעתיד באמצעות לווייני ה-HTS וה-VHTS הבאים של China Satcom”.


תגובות סגורות