חדשות היום

שת״פ מוסיקלי: אפליקציית המוסיקה הפופולרית ספוטיפיי תשולב בפלטפורמת הענן של חברת האוטו-טק HARMAN ותאפשר שימוש היישר מהדשבורד במכונית – ובלי ידיים

HARMAN הנמצאת בבעלותה של סמסונג, המתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, הכריזה על שיתוף פעולה בתחום האוטומוטיב, עם שירות המוסיקה הדיגיטלי ספוטיפיי (Spotify), המאפשר הזרמת מוסיקה ופודקאסטים לצרכני הקצה. שתי החברות יפעלו להטמעה ושילוב מראש של אפליקציית ספוטיפיי בפלטפורמת הענן HARMAN Ignite ומאפשרת לנהגים ליהנות מתכונות חכמות להם התרגלו כבר בתחומי חיים אחרים. המהלך הנוכחי הוא המשך שיתוף פעולה שיש לספוטיפיי עם סמסונג ומרחיב אותו לכיוון החם של תעשיית הרכב החכם.

יצרני רכב שכבר בחרו בפתרון הענן של HARMAN, יוכלו מעתה להציע לבעלי הרכב ולנהגים להוריד ולהשתמש באפליקציית ספוטיפיי המותאמת לסביבת הרכב והנוהגים בו. בעלי חשבונות ספוטיפיי יוכלו להגיע בקלות למגוון שירותי אודיו אישיים – היישר מהדשבורד במכונית – בלי להסיר את עיניהם מהכביש ואת ידיהם מההגה וייהנו מחוויית שימוש אינטואיטיבית וקלה.

השילוב במסגרת הפלטפורמה החכמה של HARMAN עוד בשלבי ההרכבה הראשונים של המכוניות, יאפשר לנהגים ולנוסעים לקבל תכני האזנה מומלצים, לראות שירים אחרונים שנוגנו, לבחון רשימות השמעה, או להקשיב לפודקסאטים מומלצים. חויית השימוש בספוטיפיי בתוך הרכב הנוסע תהיה זהה לזו שאליה רגילים מעולם הסמארטפונים. העדכון השוטף יתבצע תוך שימוש בטכנולוגיית Over-The-Air Software Updates (OTA) של HARMAN, שנחשבת לסטנדרט המקובל בתעשייה.

HARMAN מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים. בישראל רכשה HARMAN בעבר ושילבה בפעילותה את iOnRoad, מתחום ההתרעות בדרך , Red Bend שמאפשרת לעדכן מרחוק את כלל מערכות התוכנה ברכב (OTA) וחברת הגנת הסייבר לרכב, TowerSec. את HARMAN ישראל מנהל אורן בצלאלי.

במרץ 2017, הפכה HARMAN לחברת בת בבעלות מלאה של חברת  Samsung Electronics.

למידע נוסף: harman.com


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות