חדשות היום

PYXYA הצרפתית בחרה ב- Contrail SD-WAN של ג’וניפר עבור שירותי ניהול רשת OTT

ג’וניפר נטוורקס (NYSE:JNPR), מובילה עולמית ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית (AI), הודיעה על שיתוף פעולה עם ספקית השירותים המנוהלים הצרפתית PYXYA לאספקת פתרון Contrail SD-WAN כדי לעמוד בדרישות השוק לקישוריות סניפים (branch) מאובטחת.

חברת PYXYA הממוקמת בליון, צרפת, פועלת לשינוי מודל השירותים המנוהלים המסורתי ומספקת שירותי SD-WAN מאובטחים over-the-top (OTT) בעזרת Contrail SD-WAN על גבי תשתיות רשת קיימות.

המטרה של PYXYA היא להיות ספקית ללקוחות ארגוניים, לאינטגרטורים ולספקי שירותים מנוהלים הפועלים כמשווקים לפתרונותיה. PYXYA ממוצבת גבוה בשוק מה שמאפשר לה לספק שירותים לגופים ממשלתיים, שכן היא מספקת תמיכה מקומית הן במערכות המחשוב והן בפתרונות הענן – יכולת הכרחית באספקת אירוח מאובטח למידע ציבורי רגיש במיוחד ובקבלת אישורים ממשלתיים.

כחלק משיתוף הפעולה, PYXYA מכוונת למנף את היכולות הרחבות יותר של Contrail SD-WAN על מנת לעבור מ- SD-WAN ל- שירותי SD-Branch בעתיד. הפורטל של PYXYA מאפשר כעת שליטה בתשתית WAN, וכן תוכנה המאפשרת התאמה בינלאומית של PyBox. פתרון החברה מתוכנן לשילוב הניהול של תשתיות רשת מקומיות ו- Wi-Fi. החברה מתכוונת להתאים בהמשך את הפתרון על מנת לנהל את כלל תשתית ה- IT של האתר דרך SD-Branch.

פתרון Contrail SD-WAN מאפשר ל- PYXYA להשיג את יעדיה העסקיים לטווח הקרוב והרחוק בעזרת מתן האפשרות ללקוחות לקבל פתרון משולב במלואו עם אבטחה גבוהה, עם LAN מנוהל ו- Wi-Fi משולב בעזרת Mist Systems שנרכשה על ידי ג’וניפר. PYXYA תשתמש גם בבינה המלאכותית (AI) של Mist על מנת להגדיל את אספקת השירות ללקוחות.

דגשים:

  • Contrail SD-WAN מספק יותר מ- SD-WAN בלבד, הוא תומך ביעדי PYXYA לאספקת SD-Branch, כולל LAN מנוהל, Wi-Fi ואבטחת מידע.
  • ה- API הפתוח של ג’וניפר מאפשר אוטומציה של פתרון ה- SD-WAN של PYXYA.
  • סדרת ה- NFX Series Universal CPE מאפשרת ל- PYXYA להתאים פתרונות עבור לקוחות הקצה שלה בעזרת מן פתרונות גמישים הרבה יותר מהמתחרים. סדרת ה- NFX Series uCPE מאפשרת ל- PYXYA את האפשרות לספק גם פתרונות מחשוב קצה.
  • יכולות בינה מלאכותית נועדו להבחין בין מגוון השירותים הקיימים בעתיד, על מנת לכלול יכולות כגון נראות אוטומטית של יישומים עסקיים וניתוח אותות חלשים לתחזוקה חזויה.
  • עם למעלה מ- 23,000 לקוחות ומעל למיליון יחידות SRX שסופקו, סדרת ה- SRX300 ופלטפורמות ה- NFX Series Network Services Platforms של ג’וניפר מאפשרות לתעשייה את פורטפוליו ה- SD-WAN ready CPE המקיף ביותר בעל אבטחת מידע מוטמעת.
  • Contrail SD-WAN הינו פתרון סקלאבילי, כפי הנראה בתוצאות המבחן המופיעות בספרייה העצמאית EANTC. נוסף על הסקלאביליות, הדוח מאשר את פורטפוליו היכולות הרחב המסופק על ידי Contrail SD-WAN, לרבות ה- API הפתוח, המאפשר התאמה אישית של פתרונות, ריבוי שכירות, בקרת גישה מבוססת תפקידים, יישום איכות חוויה, ניתוח, דיווח ועוד.

“אנחנו משמשים כגורם צעיר, דינאמי, הפועל לשינוי שוק ספקי הענן. מודל ה- OTT שלנו מציע גישה חדשה לאספקת שירותי ענן ומצאנו בג’וניפר נטוורקס את השותף המושלם. הם באו אלינו עם פתרון בעל API פתוח אשר אפשר לנו להטמיע את המערכת בסביבה שלנו ולבצע בה אוטומציה והתאמה אישית שלה כך שהיא כעת מבדלת את הפתרון שלנו בשוק. מטרתנו לפתח פתרון חדשני כמו SD-Branch המציע אבטחת מידע מוגברת, LAN, Wi-Fi ושירותי AI ללקוחות במגוון תחומי פעילות. אנו בטוחים שג’וניפר נטוורקס תלווה אותנו לאורך כל הדרך להשגת פתרון “רשתות מונעות AI” כשירות לפיתוח מהיר של שוק ה- WAN הצרפתי”, אמר מארק דל פאברו, מנכ”ל PYXYA.

” PYXYA היא ספקית צופה פני עתיד, הפועלת בגישה חדשנית לשירותים מנוהלים. החברה מאפשרת ללקוחות את הגמישות למנף את התשתית שהם בחרו להציע שירותי over-the-top, הכוללים SD-WAN ו- SD-Branch. זו מגמה חדשה יחסית שאנו צופים שתמשיך לצמוח בשנים הקרובות. חברות כמו PYXYA מספקות סוג חדש של מודל שירות שמכוון לא רק ללקוחות ארגוניים, אלא גם לאינטגרטורים של מערכות וספקי שירותים אחרים. שמחתי שהם בחרו בג’וניפר כשותפה שלהם למסע זה”, אמר סאלי במנט, סמנכ”ל אסטרטגיות ספקי שירותים בג’וניפר נטוורקס.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות