חדשות היום

NVIDIA מכריזה על חידושים בתחום מחשוב העל

מנכ”ל NVIDIA הואנג פתח את כנס מחשוב העל בדנוור עם שלוש הכרזות המנגישות את מחשבי העל לסוגי משתמשים שונים

  • בין ההכרזות: פלטפורמת תכן חדשה מאפשרת תכנון שרתים מואצי GPU לביצוע התרחבות מהענן, לקצה, הדמיות AI, אחסון עתיר ביצועים ומחשוב בנפחים עצומים
  • הודות להאצת ה-GPU של NVIDIA משתמשים יכולים כעת לשכור עוצמת מחשוב על ליישומים עתירי מחשוב היישר מ-Microsoft Azure
  • חבילת התוכנה החדשה של NVIDIA, Magnum IO מאפשרת למדענים ומשתמשים הפועלים עם מערכי נתונים גדולים מיוחד לעבד נתונים במהירות גבוהה פי 20

NVIDIA, ענקית המעבדים הגראפיים והבינה המלאכותית, מכריזה על פלטפורמת התוכן החדשה שלה המאפשרת לחברות לבנות במהירות שרתים המבוססים על מעבדי Arm® המואצים באמצעות GPU, ובדרך זאת פתחה עידן חדש של מחשוב עתיר ביצועים עבור מגוון גדל והולך של יישומי מדע ותעשייה. הפלטפורמה מאפשרת הקמת מרכזי מחשוב על, הרחבת עננים ושיפור ביצועיהם של שרתים מבוססי Arm.

במקביל הכריזה החברה על זמינותו של מחשב על מסוג חדש עם האצת GPU הזמין באמצעות Microsoft Azure. מחשב העל החדש מסוגל להתמודד עם יישומי הבינה המלאכותית והמחשוב התובעניים ביותר והוא מדורג בין משחבי העל המהירים בעולם. לראשונה יוכלו הלקוחות לשכור מחשב על לפי דרישה היישר משולחן העבודה שלהם וליהנות מיכולות של מחשבי על עצומים אשר התקנתם נמשכת חודשים ארוכים.

לסיום הכריזה החברה על Magnum IO, חבילת תכנה המאפשרת למדעני נתונים, חוקרי מחשוב, אנליסטים פיננסיים, בוני מודלים אקלימיים ועוד לעבד כמויות עצומות של נתונים במהירות גבוהה פי 20, כלומר תוך דקות במקום תוך שעות. חבילת התכנה פותחה בשיתוף עם דאטה דיירקט נטוורקס, Excelero, IBM, מלנוקס ו-WekaIO.

ג’נסן הואנג, מייסד ומנכ”ל NVIDIA אמר: “אנו בעיצומו של רנסנס במחשוב העל. פריצות דרך בלמידת מכונה ובינה מלאכותית מגדירות מחדש את השיטות המדעיות ומאפשרות הזדמנויות מסעירות בכל הארכיטקטורות. השילוב בין ה-GPU של אנבידיה למעבדי Arm, ענן Microsoft Azure ושותפים נוספים מהתעשייה מאפשר לבטל את ההמתנות הממושכות לעיבוד נתונים כמו גם את העלויות העצומות שהיו כרוכות עד היום במחשוב על ולעשות נגיש לכל דורש.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות