חדשות היום

אינטל מודיעה על מינויים של ארבעה ישראלים לתפקידים בכירים

עופרי וקסלר מונה ל- Senior Intel Fellow, הדרגה הגבוהה ביותר שאינטל מציעה למומחים טכנולוגיים בתחומה

אינטל מודיעה על ארבעה מינויים של ישראלים לתפקידים בכירים חדשים. בפעם הראשונה בתולדות אינטל ישראל, מתמנה מוביל טכנולוגי לתפקיד הטכנולוגי הבכיר ביותר בסולם הדרגות של אינטל; עופרי וקסלר, מי שאחראי על פיתוח הארכיטקטורה של תחום הבינה המלאכותית של אינטל, מתמנה ל- Senior Intel Fellow, הדרגה הגבוהה ביותר שאינטל מציעה למומחים טכנולוגיים בתחומה. הדרגה מקבילה לסגן נשיא.

הקידום באינטל מתבצע בשני אופנים: מסלול ניהולי ומסלול טכנולוגי. עובדים שבוחרים באפיק הטכנולוגי יכולים להתקדם בדומה למנהלים שבוחרים בקידום עסקי. דרגת Senior Intel Fellow מבטאת את ההערכה הגבוהה ביותר שיש לארגון מבחינה טכנולוגית. המנהלים הטכנולוגיים הבודדים שזוכים לדרגה זאת נחשבים למומחים בתחומם וכאלה שצפויים להצעיד את אינטל בעתיד. ארבעת המינויים החדשים מביאים את אינטל ישראל ל-21 בעלי דרגות בכירות.

אלו המינויים החדשים:

עופרי וקסלר –  Senior Intel Fellow

עופרי מוביל את פיתוח הארכיטקטורה של SpringHill והדורות החדשים של מאיצי הבינה המלאכותית של אינטל. עופרי הוא מומחה בארכיטקטורות מעבדים ומערכות מקביליות. הוא הצטרף לאינטל בשנת 1989 ומילא שורה ארוכה של תפקידי הובלה ומנהיגות טכנולוגית. בשנים 2000-2010 הוביל את צוותי הארכיטקטורה הישראליים של אינטל לשורה של שיאים, כולל בפרויקטי מעבדי סנטרינו ורכיבים כפולי ומרובי הליבות, הראשונים של אינטל. הליבה הכפולה שהוגדרה על ידי עופרי והצוות שלו שימשה את אינטל בכל מוצריה מאז הומצאה. החל בשנת 2010 עופרי העתיק את פעילותו לגרפיקה ומולטימדיה והקים באינטל ישראל מרכז לראייה ממוחשבת ששימש הבסיס הטכנולוגי עליו פותחו מאוחר יותר מאיצי SpringHill . לעופרי תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת בן גוריון שבנגב והוא מחזיק בפטנטים בתחום ארכיטקטורת מעבדים.

רון עמית –  סגן נשיא בקבוצת הנדסת תשתיות ופתרונות לפלטפורמות

רון מוביל את פיתוח המוצרים בשוק הקליינט המפותחים בישראל ואחראי על הגדרת המוצר והבאתו לייצור המוני בשלב הפוסט סיליקון, כולל פיתוח כל תהליכי הבדיקה המבטיחים איכות גבוהה של המוצרים בשוק. רון הצטרף לאינטל בשנת 1996 כמהנדס תוכנה ושימש בתפקידי פיתוח וניהול, הן בתחום התוכנה והן בתחום החומרה. בשנים האחרונות הוביל את תחום פיתוח המוצר בתפקידים שונים, בתחום העברה לייצור המוני וולידציה עבור כל מוצרי הקליינט של החברה, לאורך מספר דורות של טכנולוגיית ייצור וארכיטקטורת מוצרים. לרון תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע מהטכניון.

אילן אביטל – סגן נשיא בקבוצת הפלטפורמות למרכזי נתונים

אילן הוא אחראי לפיתוח מערכת את’רנט על שבב (SoC) ופתרונות IP למרכזי נתונים והאינטרנט של הדברים. הארגון של אילן אביטל אחראי להגדרה, פיתוח, תיקוף, בדיקה והתאמה לאחר השקה של שבבים, קושחה וחומרה. אביטל הצטרף לאינטל ב-1995 כמתכנן מעגלים ותרם לפיתוח בקר האת’רנט הראשון של אינטל שהיה משולב במלואו. לפני תפקידו הנוכחי, הוא מילא מגוון תפקידי ניהול והנהגה בחטיבת רשתות האת’רנט. לאביטל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר מוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

דני רון  – סגן נשיא בקבוצת הארכיטקטורה, תוכנה וגרפיקה

דני מוביל את הפיתוח הגלובלי של פתרונות הקושחה והתוכנה עבור מנוע האבטחה וניהול מרחוק של אינטל המוטמע בכל מוצרי החברה בכל החטיבות העיסקיות. מנוע האבטחה אחראי של שירותי האבטחה הבסיסיים של המערכת והקושחה שרצה עליו היא בעלת רמת אבטחה גבוהה עם עמידות להתקפות מתקדמות של חומרה ותוכנה. לפני תפקידו הנוכחי מילא דני תפקידי ניהול והובלה מגוונים בתחום פיתוח התוכנה והקושחה. דני הצטרף לאינטל ב-1998 כאיש פיתוח תוכנה לאחר שסיים תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטה העברית בירושלים.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות