רפאל זכתה במכרז סייבר בינלאומי ברפובליקה הדומיניקנית

העסקה שנחתמה בין רפאל לבנק המרכזי של הרפובליקה הדומיניקנית כוללת הקמת SOC עבור המגזר הפיננסי במדינה

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ מודיעה כי זכתה במכרז להקמת והטמעת SOC עבור המגזר הפיננסי במדינה, בהזמנת הבנק המרכזי של הרפובליקה הדומיניקנית.

הרפובליקה הדומיניקנית שבמרכז אמריקה החלה בשנים האחרונות בתהליך רגולטורי אל מול כלל המגזר הפיננסי והגופים התומכים ברפובליקה, לאיגום משאבים ובקרה מוגברת בנושאי הגנת סייבר. בהתאם לכך הוטל על הבנק המרכזי של הרפובליקה להקים SOC מרכזי שיספק תמונת מצב איכותית של אירועי סייבר במגזר. רפאל הישראלית נמצאת בשלבים מתקדמים של הקמת ה- SOC המגזרי, בדומה ל- SOC המגזריים אשר הקימה עבור מערך הסייבר הלאומי במסגרת פרויקט הקמת ה- CERT הלאומי.

הקמת ה- SOC המגזרי כוללת הכשרת צוותים ייעודיים לטיפול באירועי סייבר ואפיון ומימוש לוגיקה ייעודית למגזר כגון: שיתוף מידע על אירועי סייבר, איסוף והפצת מודיעין סייבר ויכולות תגובה לאירועים (Incident Response), כולל טיפול באספקטים של הונאה פיננסית (Fraud).

מיכאל ארוב, ראש קו הסייבר ברפאל, בירך על הפרויקט ואמר: “אנו ברפאל גאים מאוד בזכייה בפרויקט זה. מדובר באבן דרך חשובה בביסוס מעמדה של רפאל כמובילת סייבר ברמה העולמית. הפרויקט ברפובליקה הדומיניקנית מצטרף למספר פרויקטים לאומיים נוספים של רפאל בנושאי הגנת סייבר על תשתיות אסטרטגיות כמו הקמת ה- CERTהלאומי בישראל עבור מערך הסייבר הלאומי במשרד רוה”מ, הגנה על מאגר נתוני אשראי של בנק ישראל, וכןSOC ייחודי המטפל בכלל היבטי הסייבר מערכות רכבת ישראל כולל IT ו- OT, ופרויקטים נוספים ללקוחות ברחבי העולם”.

פתרונות הסייבר המתקדמים של רפאל יוצגו השנה במסגרת תערוכת סייבר-טק שמתקיימת בגני התערוכה תל אביב בתאריכים 28-30 לינואר 2020. הביתן של רפאל יהיה פתוח לציבור הרחב, שמוזמן להגיע ולהתרשם.


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות