חדשות היום

חברת רפאל: ד”ר רן גוזלי ימונה לסמנכ”ל בכיר וראש חטיבת יבשה וים

ד”ר גוזלי יחליף את משה אלעזר שיתמנה למנכ”ל חברת אירונאוטיקס, אותה רכשה רפאל לאחרונה ביחד עם אביחי סטולרו

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ מודיעה היום (ד’) על מינויו של ד”ר רן גוזלי, לתפקיד סמנכ”ל בכיר וראש חטיבת יבשה וים. ד”ר רן גוזלי יחליף את משה אלעזר, המסיים את תפקידו ומתמנה למנכ”ל חברת אירונאטיקס אותה רכשה רפאל רק לאחרונה ביחד עם איש העסקים אביחי סטולרו.

ד”ר רן גוזלי, בן 50, בוגר תואר ראשון מאוניברסיטת באר שבע, תואר שני בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון ותואר שלישי מאוניברסיטת וירג’ינה טק בארה”ב. ד”ר רן גוזלי הצטרף לרפאל בשנת 2004 ומאז כיהן במגוון תפקידים ניהוליים-טכנולוגיים בכירים. בין השנים 2011-2014 כיהן כמנכ”ל חברת הייטק בינלאומיתGoji –, והחל משנת 2014 ועד היום הוא משמש כראש חטיבת מחקר והנדסה ברפאל המאגדת לתוכה למעלה מ-2500 מהנדסים.

חטיבת יבשה וים ברפאל אחראית על פיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ופתרונות שלמים ואינטגרטיביים בתחומי התקיפה המדויקת כגון טילי ה”ספייק”, התמרון והלחימה ברשת, מיגון ושרידות עם מערכת ההגנה האקטיבית “מעיל רוח”, מערכות לחימה ותקיפה ימיות ועוד.

מנכ”ל רפאל, אלוף (במיל’) יואב הר-אבן: “ד”ר רן גוזלי מביא עימו ניסיון ניהולי רב והוא סמוך ובטוח כי ניסיון זה, כמו גם ההכרה העמוקה עם הצרכים הטכנולוגיים בשילוב הדרישות המבצעיות, יעמדו לו בבואו לקדם את החטיבה אל עבר היעדים והאתגרים הניצבים בפניה בארץ ובעולם. ברצוני להודות למשה אלעזר על עשייה רבת הצלחות והישגים ברפאל בכלל, ובחטיבה בפרט. אני משוכנע שמשה יידע להביא ולתרום רבות מיכולותיו וכישוריו לחברת אירונאוטיקס, ולהצעידה קדימה בבעלות החדשה שלה”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות