חברת LG מאחדת כוחות עם חברת CERENCE לפיתוח פלטפורמת רכב מחובר המבוססת על AI

חברת LG Electronics (LG) הודיעה על חתימת מזכר הבנות עם חברת Cerence Inc. (נאסד”ק: CRNC), אשר התנתקה לאחרונה מחברת Nuance Communications, Inc.. כחברת תוכנת רכב עצמאית, יפעלו שתי החברות לפיתוח פתרון תוכנה חדש המשלב את מערכת ה- webOS Auto In-Vehicle Infotainment לרכב (IVI) של LG עם Cerence ARK (ערכת AI), ועוזרת קולית חדשה ומוכנה לשימוש לשוק הרכב האוטונומי.

יחד, שתי החברות שואפות ליצור ולקדם חוויה נוחה יותר בתוך הרכב באמצעות פקודות קוליות המאפשרות לנהגים ולנוסעים לקבל שליטה רבה יותר על פונקציות הרכב, על הניווט ועל תכני המולטימדיה. השותפות צפויה לספק ניהול יעיל יותר של המשאבים הנדרשים לשילוב שתי המערכות, Cerence ARK עם webOS Auto, במטרה לספק ליצרני וספקי חלקים (OEM) חבילה מוכנה ומותאמת לקוח של מערכת תוכנה IVI שתקצר את הזמן לפריצת שוק, תספק חוויית קול עצומה ומערכת אקולוגית עשירה בתוכן לרכבים מחוברים ותשפר את חוויית המשתמש בתוך הרכב.

מערכת webOS Auto LG היא פלטפורמת IVI Linux למכוניות מחוברות, המיועדת לספק ליצרני ולספקי חלקים מקוריים פרודוקטיביות וגמישות לחוויית הדור הבא ברכב. Cerence ARK הוא מוצר רכב מוגמר הפועל באופן מלא ומאפשר ליצרני רכב להמיר במהירות, לפרוס ולנהל עוזר קולי אוטונומי-מקומי ברכב.

“אנחנו מצפים בכיליון עיניים לשיתוף הפעולה עם Cerence בפיתוח העוזרת הקולית החדשה עבור תעשיית יצרני הרכבים והחלפים על מנת להאיץ את פיתוח הרכב המחובר. כך אמר ד”ר I.P Park, נשיא LG Electronics וה-CTO של החברה. “אנו נמשיך לשדרג ולשפר את מערכת ה-WebOS האוטומטית באמצעות מגוון רחב של פתרונות AI עבור יצרני הרכב והחלפים”.

“אנו גאים ומאושרים בשיתוף הפעולה שלנו עם LG Electronics הרותם את כוחה של מערכת ה- webOS Auto ושל Cerence ARK”, כך אמר Sanjay Dhawan, מנכ”ל Cerence. “הפלטפורמה החדשה תתמוך בתעשיית הרכב ובספקים גדולים בזמן שהם משפרים ומשדרגים את ה-Time to Market שלהם ומספקים חוויות רכב יוצאות מן הכלל”.


קרדיט: LG

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות